Letní knižní HOP 2014


Letní knižní HOP je konečně tady. Pořádá ho Cathy z blogu Mezi nebem a peklem, kde se o něm dozvíte více informací. 

Pravidla:

Soutěž probíhá od 1. do 15.srpna 2014.
- Zúčastnit se mohou pouze čtenáři s českou doručovací adresou.
- Jméno výherce bych měla zveřejnit 20. srpna 2014.
- Výherce musí odpovědět do 72 hodin po zaslání e-mailu. Jinak losuji jiného

Do komentářů mi napiš:

- Přezdívku
- E-mail
- Jméno pod kterým sleduješ můj BLOG a FB
- Jakou knihu by sis v případě výhry vybral/a?
- Knihu, kterou aktuálně čteš
- Knihu, kterou si o těchto prázdninách četl/a a překvapila tě
- Tvé oblíbené místo na čtení

Jedna z těchto knih může být tvá. Která to bude? 


Přeji mnoho štěstí! :) 



Komentáře

  1. - ervulenka
    - ervulenka@seznam.cz
    - gfc ervulenka, fb Eva Richterová
    - Čtyřicet pravidel lásky
    - Řeka bohů
    - Digitální pevnost
    - Při opalování na zahradě

    OdpovědětVymazat
  2. - (přezdívku nemám :-D stačí křestní jméno? :-) Zuzka
    - zuzicek632@seznam.cz
    - Zuzka Frecerová a Zuzka Frecerová :-D
    - Anděla smrti :-)
    - Krevní mstu :-)
    - Co můžou muži, můžu i já
    - V mojí postýlce :3

    Díky za soutěž! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. 1, Ilona
    2, ilonkha@seznam.cz
    3, oboje Ilona Dolezalova
    4, Už se nikdy nevrátí
    6, Teď zrovna čtu Pikantní život Charlotte Lavigneové třetí díl
    7, Asi Hra věží, protože od té knihy jsem moc nečekala, ale nakonec mě dostala.
    8, V posteli :3

    Všem přeji hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. - Floess
    - meanril@gmail.com
    - Meanril Thin
    - Čtyřicet pravidel lásky
    - Pád Titánů
    - Silmarillion
    - Kavárna

    OdpovědětVymazat
  5. Alejah Arlene Rose
    paja.syruckova@seznam.cz
    Alejah Arlene Rose a Pavlína Syrůčková
    Anděl smrti
    Oškliví - Scott Westerfeld
    Provinilé slasti
    Postel (nebo ve škole v lavici).

    OdpovědětVymazat
  6. Lucinda
    Lucinda.books@seznam.cz
    Blog: Lucinda a FB: Lucinda's books
    Anděl smrti
    Čtu dvě knihy a to Syna pekel: V moci démonů a Brisingra :)
    Jako led
    Postel :)

    OdpovědětVymazat
  7. Janča
    hornulinka@gmail.com
    Janča Horníčková
    Čtyřicet pravidel lásky
    Jako v pavučině
    Bez naděje
    Houpací síť na zahradě: )

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Nia
    2. neatiri@seznam.cz
    3. na blogu tě sleduji jako Nia Arokh a na FB jako Xenie Sedláková
    4. Už se nikdy nevrátí
    5. Hra o Trůny + Harry Potter a Tajemná komnata
    6. No, momentálně mě nejvíce překvapila kniha pokračování Harryho Pottera. Je..., lepší! :)
    7. Nejraději čtu na tichém a poklidném místě.

    OdpovědětVymazat
  9. Kiki
    kikizubik@seznam.cz
    Blog: kikizubik FB: Kiki Víchová
    Anděl smrti
    Padesát odstínů temnoty
    Jestli zůstanu
    Postel :D

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Nessa
    2. Sara.Kopalova97@seznam.cz
    3.
    GFC: Nessa WFS
    FB: Sára Nesa Kopalová
    4. Čtyřicet pravidel lásky
    5. První hrob napravo
    6. Kniha Vesmír versus Alex Woods. :)
    7. V posteli. :)

    OdpovědětVymazat
  11. TerushQaH
    terka.horakov@seznam.cz
    TerushQaH Horáková
    Už se nikdy nevrátí
    Léto na druhý pokus
    Analfabetka
    celkem kdekoliv, ale nejlépe na pohodlném a klidném místě

    OdpovědětVymazat
  12. Akemi
    bianca7@seznam.cz
    Akemi, Klára Akemi Hausteinová
    Ženu v černém
    Škola noci: Předurčená
    Aliance
    ve vlaku, příjemně to ukrátí cesty a dobře se mi tam do knihy začte :)

    OdpovědětVymazat
  13. 1) CraWer
    2) doorstonewworlds@seznam.cz
    3) Radek - CraWer, Radek Trykar
    4) Ženu v černém :)
    5) Čtu Zmizelou a Rezistenci. :)
    6) Harry Potter a kámen mudrců :D :D :D (Začal jsem číst celou ságu Pottera)
    7) Hlavně někde kde je KLID :)

    OdpovědětVymazat
  14. 1) Veronica Orphan
    2) manson-ka@centrum.cz
    3) Veronica Orphan
    4) Ženu v černém
    5) Pátá vlna
    6) Dexter, čekala jsem od ní, že bude jak seriál, ale co se kolem Dextra řešilo v tolika sezonách, v knize se to ví v prvním díle.
    7) Postel

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Míša
    2. vavrinovamichaela@gmail.com
    3. GFC Michaela Vavrinova, FB Míša Vavřinová
    4. Ženu v černém :)
    5. Mámin seznam
    6. Kroky v temnotě
    7. lehátko na sluníčku :))

    OdpovědětVymazat
  16. - Wayll
    - wayllcuonsach@gmail.com
    - obojí Wayll from Wonderland
    - Řtyřicet pravidel lásky
    - momentálně re-reading Harryho Pottera 6 a Dějiny Velké Británie kvůli škole. Snad ani nemusím říkat, kterou upřednostňuji :D
    - Všechny díly Harryho - překvapilo mě, že jsou ještě mnohem lepší, než jsem si pamatovala :)
    - postel nebo křeslo u mě v pokoji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě jsem zapomněla - 20. zrovna odjíždím, dalo by se s odpovědí dyžtak počkat o den déle? 22. večer už budu zase doma :)

      Vymazat
  17. 1) Adelle R.
    2) aderos1@atlas.cz
    3) Adelle .R a Adelle Aďa
    4) Čtyřicet pravidel lásky
    5) Fangirl :)
    6) Fangirl! Nečekala jsem, že bude tak dobrá :D
    7) Heh, lavice ve škole. :D Ale teď o prázdninách čtu ráda na gauči.

    OdpovědětVymazat
  18. 1. Jeannette
    2. jmadlova92@gmail.com
    3. Jeannette, Janďa Mádlová
    4. Už se nikdy nevrátí
    5. Doktor spánek
    6. Finální říše od Brandona Sandersona! Většinou, když knihu všichni vychvalují, tak já z ní tak nadšená nejsem, ale tahle byla skvělá :)
    7. Postel :D

    OdpovědětVymazat
  19. 1. MooX
    2. lenisek01@gmail.com
    3. GFC: MooX
    Facebook: Lenka Srolová
    4. Už se nikdy nevrátí
    5. Na první pohled a Plavat se žraloky
    6. Překvapila mě Esej o tragédii, protože jsem nečekala, co všechno se v takové knize skrývá. :)
    7. Balkon. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Martha
    zidkova.m@atlas.cz
    Martha Žídková, Marťa Žídková
    Už se nikdy nevrátí
    Adie, Vídni - Bonjour, Paříži
    Zbožňuju Nëw York
    postel :)

    OdpovědětVymazat
  21. Roxanne
    roxana777@seznam.cz
    Roxannes bookshelf
    Už se nikdy nevrátí
    Asylum
    Čistý
    postel

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní2/8/14

    Edona
    edonamccartney@gmail.com
    Edona McCartney
    Čtyřicet pravidel lásky
    Amy a Roger: Na cestě
    Květy z půdy - Virginia C. Andrews
    Moje postel :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Monika3/8/14

    Monika
    moncik.11@seznam.cz
    Monika P, na faceu ti napíšu :D nerada takhle někde vystavuju svoje jméno
    Čtyřicet pravidel lásky
    Uaa, no, to sis vybrala :D Zrovna dneska mám nějakou začínat, jen si furt ještě nejsem jistá kterou. Ale nicméně čtu Death Note, Vol. 5. Noo, nicméně fakt nevím :D Furt nad tím přemýšlím, co si asi vytáhnu dneska.
    Překvapila mě? Člověče, já si ani nejsem jistá :D Protože většinou, když je ta kniha dobrá, tak to od ní vážně čekám :D Možná mě krapet překvapil Smolný rok, který jsem dostala jako recenzák, ne, nemám blog :D Ale ta kniha mi dorazila dnem, kdy jsem složila poslední zkoušku, takže to prostě považuju už za prázdniny :D
    Zahrada!!! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Katka
    Keny15@seznam.cz
    GFC: Freya FB: Katka Freya
    Už se nikdy nevrátí
    Šibeniční vrch
    Harlekýn
    Na gauči

    OdpovědětVymazat
  26. - Vendea
    - katerina.kopistova@seznam.cz
    - Katherine Vendea a Kateřina Ven Kopišťová
    - Už se nikdy nevrátí
    - Kořeny od Andrey Cremer
    - We were liars od E. Lockhart
    - Moje postel

    OdpovědětVymazat

  27. - Mája
    - Majakastl@gmail.com
    - ciniminisek - Martina Wertheim - Kastlová
    - Žena v černém
    - Očarovaná
    - Cena nevinnosti
    - Vana

    OdpovědětVymazat
  28. - Šárina
    - sarka.smiralka@seznam.cz
    - GFC: Šárina, FB: Šárka Šmíralka
    - Už se nikdy nevrátí
    - J. Frost - Z hrobu
    - Lauren Oliver - Panika
    - Postel :)

    OdpovědětVymazat
  29. Klér
    kleria.amanda@seznam.cz
    GFC - Kleria Amanda, FB - Kristýna Klér Kotašková
    Už se nikdy nevrátí
    Fenomén
    Je jich víc :D - Měděný jezdec, Taťána a Alexandr, Archiv, V podsvětí
    Postel :D

    OdpovědětVymazat
  30. 1. Effy
    2. m.stepancikova@seznam.cz
    3. GFC- effy, FB- Tereza Effy Štěpančíková
    4. Už se nikdy nevrátí
    5. Paranormálové 3
    6. Ostré předměty
    7. Postel,křeslo :D

    OdpovědětVymazat
  31. Kiki Š.
    kristyna.skopova@email.cz
    GFC- Kiki Š. Fb- Kristýna Škopová
    Čtyřicet pravidel lásky
    Právě čtu Sukubu- Na vrcholu a Pražský hřbitov
    Ve stínu černých ptáků
    Já čtu hlavně na posteli =D

    OdpovědětVymazat
  32. - Cathy
    - chloupkovakaterina@gmail.com
    - Cathy | Cathy Chloupková
    - Čtyřicet pravidel lásky
    - Čas čarodějnic
    - Ehm.. Asi V ringu
    - Postel

    OdpovědětVymazat
  33. Přezdívku - Nells
    - E-mail - sojkova.nela@email.cz
    - Jméno pod kterým sleduješ můj BLOG a FB - Nells Nells a potom My books my world
    - Jakou knihu by sis v případě výhry vybral/a? - Už se nikdy nevrátí
    - Knihu, kterou aktuálně čteš - Sophiinu volbu
    - Knihu, kterou si o těchto prázdninách četl/a a překvapila tě - Cena nevinnosti
    - Tvé oblíbené místo na čtení - pokojík

    OdpovědětVymazat
  34. - Veru
    - vejuberu@seznam.cz
    - GFC: Veju Beru FB: Veju Beru
    - Už se nikdy nevrátí
    - První stříbrná kniha snů
    - Čistý
    - Můj pokoj

    OdpovědětVymazat
  35. - Marky
    - Dankova.Marketa@seznam.cz
    - Marky, Markéta Daňková
    - Čtyřicet pravidel lásky
    - Divergence
    - Hunger Games
    - Postel

    OdpovědětVymazat
  36. -Aria
    -aria.montghomery@gmail.com
    -Aria, Eva Fialová
    -Už se nikdy nevrátí
    -Osamělost prvočísel
    -Rezistence
    -Doma v mém pokoji.:))))

    OdpovědětVymazat
  37. - Jackelin Mandragor
    - j.mandragor@gmail.com
    - GFC: Jackelin Mandragor, FB: Blog JM
    - Už se nikdy nevrátí
    - Střet králů
    - Paměti imaginárního kamaráda. Nevím zda se dá říct, že mě překvapila, ale nadchla mě!
    - Moje postel, případně někdy čajovna

    OdpovědětVymazat
  38. Lucie 18
    LUCKA.STEPANKOV@seznam.cz
    Lucie Štěpánková
    Čtyřicet pravidel lásky
    Za hlasem srdce
    Příběh jedné lásky
    Postel nebo houpačka

    OdpovědětVymazat
  39. - Serena
    - serenavw@seznam.cz
    - GFC: Serena VW a FB: Šárina Zubařka
    - Už se nikdy nevrátí
    - Archiv
    - Cena nevinnosti
    - Gauč

    OdpovědětVymazat
  40. - Ygritte
    - chrisgirl05@seznam.cz
    - GFC: K. Petrova, FB" Katerina Petrova
    - Čtyřicet pravidel lásky
    - Hra kurtizán
    - Já toho nějak o prázdninách přečíst zatím nestihla :( jen Nástroje smrti město z kostí a teda moc mě nebavila, spíš vůbec no a teď čtu ty Kurtizány :D
    - kdekoliv

    OdpovědětVymazat
  41. Lenka P.
    Lenny199533@seznam.cz
    GFC: Lenka Placková , FB: Lenny Placková
    Už se nikdy nevrátí
    Čtu Sběratele kostí a je to skvělá kniha. :)
    Překvapila mě kniha Pod kupolí. Moje první kingovka a rozhodně ne poslední!
    A nejoblíbenější místo rozhodně postel. :D

    OdpovědětVymazat
  42. - Froggy
    - vcroft@seznam.cz
    - GFC: Froggy a FB: Vera Croft
    - Už se nikdy nevrátí
    - Červený vrch
    - Čistý
    - Postel

    OdpovědětVymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  44. - Annie D
    - Anethka20@seznam.cz
    - Anethka20 / Anetka Planetka
    - Žena v černém: Anděl smrti
    - Harry Potter a Vězeň z Azkabanu
    - Pod nekonečnou oblohou
    - Moje postel :3

    OdpovědětVymazat
  45. - Hany
    - kendare@seznam.cz
    - GFC: Hany a FB: Verun Ka
    - Už se nikdy nevrátí
    - Panika
    - Divergence
    - Kuchyň :D

    OdpovědětVymazat
  46. Anonymní7/8/14

    1.Melissa
    2. monicka.b@seznam.cz
    3. GFC - Melissa
    FB - Sobíkova knihovna
    4.Žena v černém - Anděl smrti
    5.Tygrův osud
    6.Panika
    7.no posteli se spoustou polštářů se mi čte nejlépe :-D

    OdpovědětVymazat
  47. - Džangl
    - samaradek@seznam.cz
    - GFC: Džangl a FB: Džangl Jungle
    - Už se nikdy nevrátí
    - Hvězdy nám nepřály
    - Delirium
    - jedině postel

    OdpovědětVymazat
  48. Nel-ly
    nel-ly@seznam.cz
    GF - Nel-ly Somniatora
    mně je to docela jedno :) líbí se mi všechny
    ztracená brána - orson scott card
    Červený vrch
    postel :D

    OdpovědětVymazat
  49. - Magoo
    - holovratek456@seznam.cz
    - GFC: Magoo a FB: Hon Zík
    - Už se nikdy nevrátí
    - V ringu
    - Červený vrch
    - Na gauči v obýváku

    OdpovědětVymazat
  50. Anonymní10/8/14

    - NikaRoovy
    - burgerova-veronika@email.cz
    - Veru Burgerová
    - Čtyřicet pravidel lásky
    - Jak být neodolatelná pro každého muže
    - Cena nevinnosti
    - Ve vaně :)

    OdpovědětVymazat
  51. -Přezdívku : Rodaw
    - E-mail : rodawzknihankova@gmail.com
    - Jméno pod kterým sleduješ můj BLOG a FB - Rodaw z Knihánkova, Irča Teplá
    - Jakou knihu by sis v případě výhry vybral/a? - UŽ SE NIKDY NEVRÁTÍ :)
    - Knihu, kterou aktuálně čteš - Šibeniční vrch
    - Knihu, kterou si o těchto prázdninách četl/a a překvapila tě - Ďábel, úžasná to kniha :)
    - Tvé oblíbené místo na čtení - Postel :)) :D

    OdpovědětVymazat
  52. - Přezdívku: Terisekk
    - E-mail: Terisekk.07@seznam.cz
    - Jméno pod kterým sleduješ můj BLOG a FB - Terisekk, Terisekk - Knižní zašívárna
    - Jakou knihu by sis v případě výhry vybral/a? Čtyřicet pravidel lásky
    - Knihu, kterou aktuálně čteš - Momentálně si dávám re-reading Kate Daniels a právě jsem u čtvrtého dílu Magie krve
    - Knihu, kterou si o těchto prázdninách četl/a a překvapila tě - překvapila mě opět série Kate Daniels, tuhle sérii jsem četla dvakrát (teď ji čtu po třetí) a stále mě překvapuje, jak mě baví a při čtení si užívám jako poprvý. Tý jo, úplně se těším, až vydají další díl. :D
    - Tvé oblíbené místo na čtení - myslím, že odpovím jako většina - postel. :D

    OdpovědětVymazat
  53. DominikaCouf
    xo-domissek-xo@seznam.cz
    DominikaCouf, Dominika Coufalová
    Už se nikdy nevrátí
    Na útěku (M. Cabot)
    Obraz Doriana Graye - bohužel ale negativně :/. naopak se mi líbila Maryša
    z 90% čtu ve svém pokoji vsedě na posteli

    OdpovědětVymazat
  54. - Soopík
    - zoubekvroubek@seznam.cz
    - GFC: Soopík a FB: Zoubek Vroubek
    - Už se nikdy nevrátí
    - První stříbrná kniha snů
    - Panika
    - Postel :)

    OdpovědětVymazat
  55. 1. Míša
    2. vavrinovamichaela@gmail.com
    3. GFC: Michaela Vavrinova, FB: Míša Vavřinová
    4. Už se nikdy nevrátí
    5. Hostitel :)
    6. Kroky v temnotě
    7. lehátko na zahradě :)

    OdpovědětVymazat
  56. Anonymní13/8/14

    1. Martina
    2. m.trllova@seznam.cz
    3. Martina Drábková
    4. Žena v černém
    5. Čtyřicet pravidel lásky
    6. Utěšitelky
    7. Kdekoliv, hlavně, když kolem neřvou děti

    OdpovědětVymazat
  57. 1. Riddick
    2. riddick07@seznam.cz
    3. GFC: RiddickR1 a FB: Jan Kroupa
    4. Už se nikdy nevrátí
    5. Bouře mečů
    6. Erebos
    7. Neoriginálně odpovím postel :)

    OdpovědětVymazat
  58. 1) Wer.
    2) veronika.kubecova@seznam.cz
    3) GFC: Wer. + FB: Veronika Kubecová
    4) Už se nikdy nevrátí
    5) Archiv
    6) Poslední dopis od tvé lásky
    7) Křeslo nebo postel :-)

    OdpovědětVymazat
  59. Bastera
    bastera@seznam.cz
    Bastera, Barbora Obstová
    Asi Už se nikdy nevrátí :)
    Bílá jako sníh, rudá jako krev
    Esej o tragédii, ale to sis asi všimla :)
    Postel a kuchyně u snídaně :)

    OdpovědětVymazat
  60. Meera
    voronak@seznam.cz
    GFC: Meera
    FB: Bar Ka
    Už se nikdy nevrátí
    Game
    Hvězdy nám nepřály
    V posteli nebo u stolu :)

    OdpovědětVymazat
  61. - Zvoněnka
    - vila.zvonenka@seznam.cz
    - GFC: Zvoněnka, FB: Víla Zvoněnka
    - Už se nikdy nevrátí
    - Vampýrská akademie
    - Ready player one
    - Rozhodně v posteli, v teplíčku :)

    OdpovědětVymazat
  62. Monny
    monca.cermakova@email.cz
    Monix Em
    To je opravdu těžké...!! :D Jakoukoliv :)
    Erebos: Hra která zabijí
    Město ze skla - jednoznačně! Po druhém díle, který mě moc nebavil byl ten třetí boží
    V posteli ;) :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno