Letní knižní HOP

Ahoj,
po dlouhé době vás opět zdravím a tentokrát jsem tu s Letním knižním HOPEM. Stejně jako minulý rok jsem se rozhodla zapojit a jsem zvědavá, kolik soutěžících letos bude. :)

Pravidla: 
  1. Soutěžit můžete do 15. 7. 2015
  2. Soutěž je určena pro soutěžící s českou doručovací adresou (ostatním se velice omlouvám)
  3. Výherce má 72 hodin na odpověď, jinak losuji jiného 
O co soutěžíte?

Rozhodla jsem se, že vylosuji dva výherce. :) 

1. cena
Tento balíček obsahuje knihu Stín, která se mi velice líbila a dále knihu Modrá krev. Dále náramek Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, dva balíčky JOJO bonbonů pro zlepšení nálady, řetízek na ozdobu, kočičku na Vaši poličku a spoustu záložek. :) 

2. cena 
Druhý balíček obsahuje knihu Osudová přitažlivost a Povídky z jedné a druhé kapsy. Dále žlutou brož, sovičku, JOJO bonbony pro zlepšení nálady a náramek. Nesmí také chybět spoustu záložek. :)

Co pro výhru musíte udělat?

Do komentářů mi napiš:
  1. Jméno, přezdívku
  2. E-mail, na který Tě budu v případě výhry kontaktovat
  3. Jméno, pod kterým sleduješ můj blog
  4. Pokud chceš, tak můžeš soutěž sdílet :)
  5. Balíček, který bys chtěl/a vyhrát 
  6. Knihu, kterou aktuálně čteš
  7. Knihu, kterou si spojuješ s létem
  8. Knihu, kterou čteš stále dokola
  9. Oblíbená činnost v létě
  10. Místo, na které by ses chtěl/a podívat během prázdnin
  11. Tvůj oblíbený film
  12. Seriály, které bys mi rád/a doporučila 
  13. Knihy, které bys mi rád/a doporučila
  14. Co bys na mém blogu chtěla změnit? Které články bys uvítala, aby byly častěji?
Přeji hodně štěstí. :) 




Komentáře

  1. 1. Tereza Chytílková, Rosse
    2. rossettinks@gmail.com
    3. Rosse
    4. pokud nevadí, že to bude na fb:)
    5. Bylo by mi to celkem jedno, ale asi ten první balíček :)
    6. Darren Shan - Město hadů
    7. Matched - Ally Condieová
    8. Ani jednu knížku jsem zatím nepřečetla dvakrát.
    9. plavání, odpočívání a samozřejmě čtení
    10. Vídeň - a to se mi taky splní ^^
    11. Divergence (na to bych se dívala pořád dokola, ani už nepočítám kolikrát jsem to viděla xD)
    12. Orphan Black, iZombie, Teen Wolf a určitě ještě 2 broke girls :)
    13. Určitě trilogii Město od Darren Shana a pak Lunapark od Stephena Kinga :)
    14. Každý má svůj osobitý styl, stejně tak i ty, takže si myslím, že není potřeba něco měnit :)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Kikina182
    2. kakristyna@seznam.cz
    3. Kristýna Kaderová
    5. První
    6. Roztomilé malé lhářky
    7. Léto na druhý pokus
    8. Harry Potter
    9. Čtení, opalování, focení...
    10. Francie
    11. Labyrint
    12. Scorpion, Elementary, Younger, Outlander,
    13. Volání kukačky, Hedvábník, Slza
    14. Asi nic

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Lucie Štěpánková, Reading With Lucy
    2) acupofluck@gmail.com
    3) Reading With Lucy
    4) Sdílela na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1625779134373107&id=1412442459040110
    5) První balíček :)
    6) 100 dní přání a hodně se mi tato kniha líbí.
    7) Já si s létem spojuji hned tři knihy a to sérii Léto od Jenny Han
    8) Já čtu stále dokola Polibek pro Annu (tu bych také přiřadila do minulé otázky) o prázdninách budu číst tuto knihu zase už po čtvrté, ale nikdy mě neomrzí sice už je trošku zničená, ale to se musí přežít, když je tolik čtená.
    9) No já mám oblíbené tři činnosti první je samozřejmě spoustu času na čtení, pak se ráda o prázdninách konečně více věnuji blogu a další činnost je plavání dnes jsme zrovna napustili bazén, tak se budu zítra koupat už se těším. :)
    10) Na Šumavu (což se také stane) zase mít na chvíli klid od Prahy.
    11) S láskou Rosie a Zlodějka knih
    12) Lidé zítřka a Kráska a zvíře
    13) Vypravěčku, tu sérii Léto a Zimní příběh
    14) Mě se tvůj blog líbí a myslím že by jsi neměla nic měnit. :)
    Musím tě pochválit vymyslela jsi skvělé otázky, které kdybych se i já do tohoto projektu přihlásila bych dala na blog, protože se mi líbí, když někdo napíše nějaké tipy na seriály, filmy, knihy atd... Skvělá soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní1/7/15

    1. Lucie, Ebi
    2. ebimal@seznam.cz
    3. Ebi Guetta
    4. nechci
    5. kterýkoli, ale preferuju ten 1.
    6. manga Gunsmith Cats
    7. Narnie
    8. Harry Potter
    9. čtení :D
    10. Karlovy Vary
    11. Valkýra
    12. Arrow
    13. Noční klub, Sága
    14. více soutěží :D
    12.

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Evim
    2. evkamatyasova@email.cz
    3. Evelyn M.
    5. Balíček č. 2 (kvůli povídkám :)
    6. Kostičas
    7. Pekáč buchet
    8. Stormbreaker
    9. být s kamarády
    10. Berlín
    11. Forest Gump
    12. The 100, Teen wolf (jestli to nesleduješ, tak si řekneš, že je to kravina, ale věř mi není, NENÍ :D)
    13. A hory odpověděly
    14. o filmech

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní1/7/15

    Endyna20, Barbora Langerová
    Barbora.langerova98@gmail
    Barbora Langerová
    Balíček 1
    Na půl cesty do hrobu v němčině a Eragon v Aj
    Série první Jacqueline Wilson
    Noční lovci
    Altenau
    S láskou, Rosie
    Chirurgové, how to get away with murder a scandal
    Noční lovci Jeaniene Frost
    Nic jen zůstaň u meme

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní1/7/15

    1. Simča BVB
    2. simonna.prudikova@seznam.cz
    3. Simča BVB
    4. https://www.facebook.com/pages/BookHot/1502378246668352
    5. První balíček
    6. Aktuálně dočítám Eden
    7. Ve tvém pokoj, sice jsem tuhle knížku nečetla v létě, ale v létě se odehrává a je taová jednoduchá takže na léto ideální.
    8. Eleanor a Park, vždycky si ji ráda přečtu a z příběhu si pokaždé vezmu něco nového.
    9. V létě ráda odpočívám a nebo plavu v bazénu ;)
    10. Ráda bych si pořádně prohlédla Český Krumlov, už pět let stanujeme v kempu kousek od něj, ale ještě nikdy sme si ho pořádně neprohlédly.
    11. Králičí nora
    12. Jediné seriály na které koukám jsou Jak jsem poznal vaši matku a Teorie velkého třesku (ty už určitě znáš)
    13. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
    14. Tvůj blog se mi líbí takže bych na něm neměnila nic. No a nerada se vrtám lidem v tom o čem mají psát takže piš si čeho kolik chceš ;)

    OdpovědětVymazat
  8. 1) Katka
    2) Keny15@seznam.cz
    3) Freya
    5) Balíček 2
    6) Ententýky
    7) Danteho holka
    8) Podlehnutí a Série Nora Greyová
    9) Lehátko, koktejl, kniha <3
    10) Slapy
    11) Statečné srdce
    12) Teen Wolf
    13) Píseň krve
    14) Blog se mi líbí tak jak je, nic mi neschází :-)

    OdpovědětVymazat
  9. 1)Milunka21
    2)piesse15@seznam.cz
    3)Eva Vlaskova
    5)1
    6)Bily Nacelnik
    7)Vsechny od Jane Austenovy
    8)Stiny v zrcadle
    9)Sem zalezla doma v chladecku a ctu:-D
    10)Chtela bych k mori,nikdy jsem tam nebyla :-(
    11)Strihoruky Edward
    12)Teorie velkeho tresku,Jak jsem poznal vasi matku,Chirurgove,Sberatele kosti
    13)Urcite knihu co zrovna ctu,Bilyho nacelnika.Na to ze stala jen 19kc me velmy prekvapila
    14)Me se libi tak jak je :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní2/7/15

    1. Markétt
    2. markettt17@gmail.com
    3. Markett
    5. Je mi to jedno :)
    6. Červený vrch
    7. Na hraně zapomnění
    8. Ten, kdo stojí v koutě
    9. Lenošení, kamarádi a samozřejmě čtení :)
    10.Nový Zéland
    11. Charlieho malá tajemství
    12. Dexter, Teen Wolf
    13. Nejtemnější hodina, Zahrada kostí
    14. Možná víc filmových článků

    OdpovědětVymazat
  11. - Julie K.
    - juliekrocova@seznam.cz
    - GFC: Julie Kročová
    - víc mě zaujal ten první balíček
    - momentálně čtu TO od Stephena Kinga
    - edici Thriller od Fragmentu
    - Hobit, Hostitel, It's Kind of a Funny Story, Harryho Pottera,...
    - čtení, kreslení, vytváření DIY, lenošení, chození na koncerty a akce,...
    - určitě ne během těchto prázdnin, ale ráda bych jela do jižní Anglie (už jsem tam sice byla..) a snad to vyjde příští rok
    - film: Podivuhodný případ Benjamina Buttona
    - Skins, Game of Thrones, HIMYM, Friends, Misfits
    - Hostitel, It's Kind of a Funny Story
    - možná vzhled bych změnila, ale já jsem více na ty minimalistické designy, což se ne každému může líbit, ale obsahově mi vyhovuje tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Petra
    2. jaksovapetra@seznam.cz
    3. Petra Jakšová
    4.
    5. Je mi to celkem jedno
    6. Svůdné zúčtování
    7. Žádnou, prostě si přečtu co se mi líbí.
    8. Žádnou knihu jsem zatím nepřečetla dvakrát.
    9. Čtení, cestování, lenošení u bazénu, seriály
    10. Chtěla bych do Ameriky - NY, Los Angeles, atd.
    11. Rychle a zběsile (všechny díly)
    12. Flash, Originals, 2 Socky, Daredevil, Revolution, Supernatural, Arrow, The 100
    13. Sérii Kate Daniels, Noční lovce, Jako led, Počkám na tebe, Losing it, Na ostrově
    14. Nic bych neměnila, vše se mi líbí :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Katherine
    verza12@seznam.cz
    GFC Kath Zarubanová
    Balíček č. 1
    Aktuálně čtu knihu Život po smrti od Jenny Randlesové a Petera Houga.
    S létem si spojuji knihu Nebezpečné léto od Eli B. Toresen.
    Neustále dookola čtu knihu Červený drak od Thomase Harrise.
    Oblíbená činnost v létě je pro mě lenošení :D
    O prázdninách bych se chtěla podívat na hodně míst, ale hlavně do Anglie :)
    Můj oblíbený film je Interview with vampire :)
    Seiály co doporučuji: American horror story, Once upon a time, Hemlock Grove, Teen Wolf
    Knihy co bych ti doporučila - Červený drak, Mlčení jehňátek, Obraz Doriana Graye a cokoli od Julese Verna :)
    Mě se tvůj blog líbí, s obsahem jsem spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  14. Monika2/7/15

    moncik.11@seznam.cz
    Monika P
    1. balíček
    Přes celý erasmus mám rozečtenou Tampu a Tetovaného :D Erasmus mi skončil, tak musím postoupit :D
    Tak nějak divně The Host z minulého léta :D
    Týjo, no asi Jablíčko pro slečnu učitelku a jiné horory
    Čtení :D
    Týjo, teď bych nejraději navštívila takovou hroznou spoustu míst, Japonsko nebo Ekvádor, prolezla víc sever Portugalska,...
    Beetlejuice?
    Různá anime, Haven, Supernatural, DW, Sherlock, The IT Crowd,...
    Cokoliv od Neila Gaimana
    Já se omlouvám, přes Erasmus jsem nelezla opravdu nikomu na blog, ale přijde mi, že memečka máš prostě daná, kdy je přidáváš, do recenzí tě nikdo nemůže honit, čteš tak, jak čteš... Mně to přijde hezky vyvážené.

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní3/7/15

    Mišalína
    mis.q@seznam.cz
    Michaela Štenclová
    1 balíček
    Než jsem tě poznala ( dojemná romanťárna :D)
    Knížky od Sophie Kinselly nebo Stopařova průvodce galaxií
    Harry Potter!
    Upřímně? Spánek. All day.
    V poslední době bych se bála do zahraničí, takže nějaká fajn přehrada u nás:)
    Prázdniny v Římě
    The 100, Supernatural
    Zeměplocha! O:)
    Pokračuj dál stejně :)

    OdpovědětVymazat
  16. 1. Ygritte
    2. chrisgirl05@seznam.cz
    3. Aylin Leto
    4. www.facebook.com/sammetovec/posts/919054101484795
    5. Oba jsou skvělé, takže je mi to jedno :)
    6. John Green - Papírová města
    7. zatím jsem se s žádnou takovou letní nesetkala
    8. Ještě jsem žádnou knížku nečetla dvakrát :D
    9. Ten pocit, kdy nemusím myslet absolutně na nic a nemuset se stresovat.
    10. určitě do Skotska ♥
    11. Harry Potter, všechny
    12. Outlander, Hra o trůny, Arrow, Sherlock
    13. Píseň ledu a ohně, Cizinka, Kronika královraha
    14. Já jsem ten "očumovací" typ. Miluju nahlížení do knihovniček druhých, takže jsem spokojená s chvástačkami, přírustky a určitě by neškodila i nějaké to bookshelf tour :)

    OdpovědětVymazat
  17. 1. Akemi
    2. bianca7@seznam.cz
    3. Akemi
    4. Ten druhý :)
    5. Zmizelá
    6. S tebou už nikdy
    7. Jak si správně přát
    8. Lenošení :D
    9. Itálie
    10. Shrek
    11. OUAT, Pretty little liars, TBBT
    12. Vše od Richelle Mead
    13. Nic, líbí se mi to tak, jak to je :)

    OdpovědětVymazat
  18. 1. Ellen
    2. dostal.pavla@gmail.com
    3. Ellen
    4.asi spíš ten první balíček, ale vlastně se mi líbí oba :)
    5. Literární spolek Laury Sněžné
    6. Těch je strašně moc, právě teď je to Příliš mnoho Kateřin
    7. Stále dokola jsem vždycky četla jenom Harryho Pottera
    8. čtení u bazénu ve společnosti přátel :)
    9. není to tak úplně místo, ale vždycky jsem chtěla podniknout road trip a je jedno kam :)
    10. těmahle otázkama mě zabíjíš :D Asi nemám žádný jeden oblíbený. Z každého žánru mám svého favorita, ale film který můžu vidět stále dokola je Forest Gump
    11. iZombie
    12. vezmu jenom ty z poslední doby, které mě dostaly - Dívka, která se třpytila, Příliš mnoho Kateřin, Ready player one
    13. Nic bych neměnila :) Mám právě ráda to osobitost a různorodost u blogů, které sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  19. 1.) Katka Milovník knih
    2.) katkaska1045@gmail.com
    3.) Katka Milovník knih
    4.) http://milujemekihy.blogspot.cz/
    5.) Zřejmě druhý balíček
    6.) re-reading knihy Kostičas a dočítám Kukuřičný město
    7.) Ostrov lhářů
    8.) Moc dokola knihy nečtu, raději si přečtu něco nového ...
    9.) Odpočinek u bazénu, čtení, adrenalinové aktivity s přáteli
    10.) Londýn, ale zřejmě to letos už nestihnu :/
    11.) The perks of being a wallflower
    12.) Osobně sleduji klasiku - HIMYM, Teorie velkého třesku, The Walking dead, Misfits
    13.) Těch je opravdu moc .......Ale kniha, kterou by si měl každý přečíst je V šedých tónech. Opravdu dokáže naplno otevřít oči :/
    14.) Na tvém blogu bych nic neměnila. Když jej navštívím, cítím se v něm jako ryba ve vodě.Tvé články se čtou opravdu krásně !!!!!

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Mary-berry
    2. marie.hoangova@seznam.cz
    3. Mary-berry
    4. https://twitter.com/mary_berry13/status/617408906806099968
    5. Spíš první, ale samozřejmě nepohrdnu ani jedním, dokonce by mi třeba stačil jen ten náramek Sirotčince a záložka s motivem šepotání. :D
    6. Dočítám resty, takže mám momentálně rozečtené Ve znamení štíra, Léto, kdy jsem zkrásněla, Skola noci: Vyhořelá a V is for virgin. Možná je toho aj víc, ale jsem venku, takže knihy nemám po ruce. :)
    7. Ani nevím, z letních knih Lenky Lanczové jsem vyrostla... Tak třeba Danteho holka.
    8. Na čtení dokola mi nezbývá čas, ale naposledy jsem si podruhé přečetla Cerný led.
    9. Aktivity neprovádím žádné, prostě se doma flákám a potím. :D Ctení totiž beru za nejoblíbenější samozřejmost. :)
    10. Poslední dobu mě láká Japonsko, ale stačilo by mi pojet do německa za strýčkem.
    11. Těžká otázka, filmy mě moc neberou, ale vydařené je Zůstan se mnou.
    12. The 100
    13. Poslední měsíce nemám přehled o tvém blogu, tak doporučuju Měděného jezdce, kterého si chci i přes tu délku během léta znovu přečíst.
    14. S návštěvností tvého blogu je to u mě ted bídné, ale tak to nebývalo. Ani jsem nepostřehla, kdy jsi obměnila vzhled blogu, který je mimochodem parádní. U tebe dávám přednost recenzím, i když poslední měsíce nemám moc času, tak s něma nepřestávej, i když pochybuju, že by tě to napadlo. :D

    Měj se hezky, léto si užívej a omluv mě prosím, pokud se hned neozvu, i když šance na výhru je u mě cekem malá.

    OdpovědětVymazat
  21. 1. kayu
    2. Michaela Kostrhounová
    3. Misaki Kaoru
    4. sdílela jsem na google +
    5. Balíček č.1
    6. Krásní Mrtví - Jonas
    7. Neználkovy příhody, ten díl kdy jede do Slunečního města
    8. Vetřelci od Richardsona
    9. ležení na lehátku a čtení :D
    10. Norsko, Finsko, Japonsko
    11. the Normal Heart,
    12. In The Flesh, Game Of Thrones
    13. Písně ledu a ohně celá série
    14. nic bych neměnila

    OdpovědětVymazat
  22. 1. Kiki Borderka
    2. mattonela2000@seznam.cz
    3. Kiki Borderka
    4. sdíleno na Google+
    5. balíček č.2
    6. Rezistence a Zůstaň se mnou
    7. Okouzlená nocí
    8. zatím jsem žádnou knihu víc jak jednou nečetla, ale rozhodně se budu vracet k Bajkám barda Beedleho :)
    9. ležení ve stínu a čtení, plavání a potápění
    10. Francie, Řecko, Japonsko
    11. Zloba
    12. Once Upon a Time, Pretty Little Liars, Teen Wolf
    13. Šepotání, Eleanor a Park, série Drahokamy, Divergence
    14. všechno je skvělé, jen mě mrzí, že už nenatáčíš (byla jsi první booktuberka, kterou jsem objevila :))

    OdpovědětVymazat
  23. 1. WeRonnie
    2. verzapadlikova@seznam.cz
    3. veronika zapadlikova
    5. První :)
    6. Hledání Aljašky
    7. Danteho holka
    8. Nikdy jsem nečetla knihu dvakrát, prostě mě to vůbec neláká a docela mě to štve :\ Ale plánuju si znovu přečíst sérii Zavržený :)
    9. Opalování
    10. Malorca, ale tam se asi nedostanu :(
    11. Hvězdy nám nepřály (ikdyž kniha je lepší)
    12. The 100, Doctor Who, American Horror Story, Game of Thrones :3
    13. Ostrov lhářů
    14. Hlavně. Nic. Neměň! :D
    P.S.: Doprčic, sladkosti! :O :3
    P.P.S.: Děkuju za soutěž ;)

    OdpovědětVymazat
  24. 1. Vlasta
    2. rencovav@seznam.cz
    3. Vlasta Řenčová
    5. První :)
    6. Husitská epopej I. od Vlastimila Vondrušky a If I stay od Gayle Forman. :)
    7. Hoši od Bobří řeky
    8. Harry Potter
    9. Koupání se v bazénu, čtení, ...
    10. Hrad Bezděz
    11. Želary
    12. Once upon a time
    13. Dcera sněhu, Tak padne náš svět, Esej o tragédii, ...
    14. Myslím, že tvůj blog je v pohodě tak, jak je. :)

    OdpovědětVymazat
  25. 1. Angela
    2. jinechvatalova@seznam.cz
    3. Angela Rose
    5. první
    6. Vypravěčka - Jodi Picoult
    7. Hvězdy nám nepřály
    8. Harry Potter
    9. Lenošení, čtení, koupání
    10. plánované je Chorvatsko
    11. Klub rváčů
    12. Doctor Who, Torchwood, Sherlock, Misfits
    13. Zlodějka knih, Posel, Ostré předměty
    14. Tvůj blog se mi líbí tak, jak je teď:)

    OdpovědětVymazat
  26. 1. MooX
    2. lenisek01@gmail.com
    3. MooX
    4. https://twitter.com/MooX7/status/618306784541937664
    5. První balíček.
    6. Atlantský gen.
    7. Letní vzplanutí.
    8. S hlavou v oblacích (pejru).
    9. Opalování na zahradě u bazénu.
    10. Paříž. :)
    11. Na vlásku.
    12. Prolhané krásky, Teorie velkého třesku, Once Upon A Time.
    13. 100 dní štěstí, Fangirl.
    14. Blog se mi líbí. Co se týče mě osobně, tak já jsem na blogu opustila meme a už moc nesleduju ani nikde jinde. Ale jinak si tvé ostatní články ráda přečtu. :)

    OdpovědětVymazat
  27. 1. Lily Black
    2. paja.syruckova@seznam.cz
    3. Lily Black
    4. První.
    5. HP a princ dvojí krve
    6. Amy a Roger na cestě
    7. Taktéž Amy a Roger na cestě
    8. Čtení, filmy a seriály. A i cestování.
    9. Kdekoliv na světě. Londýn, Řím, New York nebo Los Angeles. Ale protentokrát zůstávám ve své rodné zemi.
    10. Těch mám... ale asi James Bond a Indiana Jones.
    11. Doctor Who a Sherlock! A pa i méně známý How to Get Away with Murder.
    12. Hostitel, Moře klidu
    13. Líbí se mi tak, jak je.

    OdpovědětVymazat
  28. 1. Annie
    2. anickarodova@seznam.cz
    3. Annie Rodic
    5. Druhý
    6. Právě jsem dočetla knihu Selekci, která tedy nesplnila mé očekávání a celkem mě zklamala. Takže si zítra vylepším den s Polibkem pro Annu, který mě zaručeně nezklame :)
    7. Kniha spojená s létem je Démon s Hex Hall, protože jsem jji četla venku, což já obvykle nedělám, a tak s emi nějak zapsala doo srdce :) Navíc je to milé, vtipné a oddechová čtení, takže na léto ideální.
    8. Kniha, kterou čtu stáe dokola je zaručeně Zavržený. Četla jsem jí už asi 8x. Nevím proč, ale u téhle knihy vždyky zapomenu o čem vlastně je a hlavně taková ta pravidla daného světa atd., takže si jí chci vždy přečíst znovu. Ale mám jí opravdu ráda, takže mi to vůbec nevadí.
    9. Samozřejmě čtení! Nejsem moc koupaí typ, takže většinou vlezu do vody jen když jdu k moři a jinak radši trávím prázdniny z knihou v ruce.
    10. Můj největší sen je podívat se jedno na Kubu, ale to je zatím nereálné. Pokud bych měla říct něco reálného, chtěla bych jet do Paříže, protože tam jsem ještě nebyla :)
    11. Nejoblíbenější film je jednoznačně Prokkletý ostrov. Naprosto geniální příběh podle knihy a s Leonardem Dicapriem v hlavní roli <3 Doporučuji
    12. Já teda pravidelně koukám jen na dva seriály a to Pretty Little Liars a The 100, kteýr má ovšem už strašně dlouhou pauzu, což je škoda, protože je to opravdu můj oblíbený seriál. Ale jinak mám nejradši prostě klasické Přátele, protože ti nezklamou nikdy :)
    12. No, myslím, že Zlodějku knih nemusím představovat, a tak řeknu něco jiného. Doporučila bych ti cokoliv od Remarquea, protože je to skvělý spisovatel a myslím, že si h oblíbí i ti, kteří normálně klasická díla nečtou :) Pro mě je to kvělý spisovatel i skvělá osobnost.
    13. Myslím si, že žádný blog nikdy nepotřebuje změnit, protože ty přece píšeš to, co chceš a to je nejdůležitější :) Kdybych chtěla číst i jiné články, najdu si jiný blog a na tvůj se budu vracet kvůli tvým článkům, které tu jsou.

    OdpovědětVymazat
  29. Amberk
    levhardice@seznam.cz
    Na FB - Jana Amberk Mimochodková
    https://www.facebook.com/302461033231699/photos/a.383729501771518.1073741828.302461033231699/672999709511161/?type=1
    Asi první ale je mi to jedno :)
    Asylum
    Rozdělená srdce
    Uuh, tu to bude složitější, protože jich je víc ale kdybych měla vybrat jednu tak to bude Divergence
    Lenošit, číst a probírat se blogy :)
    Chtěla bych do japonska ale vím, že se mi to nidky nesplní :D
    Hunger games
    TVD, Teenwolf, Sběratelé kostí, Dr.House
    Trilogii od Brenta Weekse - Cesta stínů
    neptořebuje změnit, je pěkný a dobře se čte

    OdpovědětVymazat
  30. 1. Petra/Viola
    2. petraligacova@gmail.com
    3. Violetta Mikaelson
    4. https://www.facebook.com/302461033231699/photos/a.383729501771518.1073741828.302461033231699/672999709511161/?type=1&pnref=story
    5. Bola by som rada za prvý, pretože sú tam knihy ktoré by som si rada pridala do mojej zbierky
    6. Kniha Vlčí sľub
    7. Určite je to kniha Hvězdy nám nepřály
    8. Alfa
    9. rada oddychujem. Veď prázdniny sú hlavne o oddychu, ale nepohrdnem ani chodeniu do prírody, čítanie a zažívanie mnohých dobrodružstiev
    10. Jednoznačne Paríž
    11. Druhá časť zo série Hunger Games- Catching Fire
    12. Game of Thrones, Teen wolf a The Originals
    13. Ak si na dobrodružné a v štýle Klub záhad tak doporučujem Mačacie dievča
    14. Nemusíš meniť nič. Myslím, že tvoj blog je krásny, nato, že som videla veľa blogou, tak ten tvoj je jeden s tých najvydarenejšých. Neviem sa dočkať kedy si stihnem pozrieť všetky tvoje príspevky :) štýl písania a aj príspevky sú krásne

    OdpovědětVymazat
  31. 1) Cathy Chloupková
    2) chloupkovakaterina@gmail.com
    3) Cathy Chloupková
    4) Už tak sdílím HOP kde se dá, sdílet ještě jednotlivé soutěže tak se z toho zblázním
    5) Ten první
    6) Písen krve, kosticas, vasnivy svudnik, topim se v tobe
    7) Edici Léto od Joty, pokazde si na ni vzpomenu ale nikdy jsem ji necetla
    8) Citavala jsem stmivani, ale ted nemam cas cokoli cist vicekrat ani moc
    9) lezeni v posteli a snazeni se nechcipnout z toho vedra..
    10) Asi na pálavu
    11) Frozen
    12) Eh.. když já nevím co už sleduješ... kdyžtak jukni na serial zone a najdi si mě, jsem tam jako CathyChloupkova... co sleduju ja proste nemuze byt spatne. :)
    13) Upíry z Chicaga, Měsíční kroniky
    14) Asi aktivitu.. V poslední době jsem o tobe skoro nevedela coz me mrzi.. osobni clanky nejsou na skodu. :)

    Díky za soutez..:)

    OdpovědětVymazat
  32. 1. M*.
    2. safrova.m@gmail.com
    3. M Š
    4. Bohužel nemám kde :/.
    5. 1
    6. Divoši
    7. Harry Potter
    8. Darren Shan
    9. Čtení
    10. Španělsko
    11. Super náhradník
    12. Co mám na tobě ráda
    13. Temná Horečka
    14. Nic :)

    OdpovědětVymazat
  33. 1) Ailin
    2) elenyaindil@seznam.cz
    3) Lucie Čermáková
    4) Sdílím na svém blogu elenyaindil@blogspot.cz
    5) Balíček č. 1
    6) Zlatý kompas :).
    7) Eragon
    8) Harry Potter :).
    9) Koupání, čtení, chození do přírody atd :).
    10) Do jedné vesnice, kde není moc domů a příroda tam vypadá pohádkově :).
    11) Pýcha a Předsudek nebo Gejša
    12) Once upon a time
    13) Eon - Znovuzrození dračího oka
    14) Možná méně článků typu On my wishlist, Inspiration atd. A více článku o Tobě, jak se máš, jaké máš jiné koníčky než knihy atd. Abychom Tě jako čtenáři mohli více poznat :).

    OdpovědětVymazat
  34. 1. Marky, Markéta Daňková
    2. Dankova.Marketa@seznam.cz
    3. Marky
    4. https://twitter.com/Marky852/status/619796074262347776
    5. První balíček :)
    6. Hvězdy nám nepřály
    7. Hunger Games, jelikož jsem tuhle sérii četla právě v horkém létě :)
    8. Sérii Bratrstvo černé dýky
    9. Čtení, lenošení :)
    10. Zámek Hrádek u Nechanic
    11. Harry Potter
    12. Agents of S.H.I.E.L.D., Arrow, Game of Thrones, Once Upon a Time, The Originals, Reign, Sleepy Hollow, Under the Dome, Devious Maids, The Musketeers, Nikita...
    13. Hra o trůny, Selekce, Hrej hráčem, 101 mandal pro krásný den
    14. Nic bych neměla, všechno je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  35. Fearnie
    n.antonie@seznam.cz
    Antonie Nováková
    balíček č.1
    Osud - čtvrtý díl série Křídla
    Kostičas
    Kytice♥
    flákání se:D
    do Španělska, ale to se mi letos nesplní:/
    Saw
    Violetta, Hannibal, Tvd, Pll
    Divergence, Kostičas, Saeculum
    více článků s fotkami!

    OdpovědětVymazat
  36. 1. Noelia
    2. noelia.zkniznihoraje@gmail.com
    3. Noelia z Knižního ráje
    4. https://www.facebook.com/pages/M%C5%AFj-kni%C5%BEn%C3%AD-r%C3%A1j/1557734931160117
    5. Oba jsou krásné, ale tak zvolím 2. cenu
    6. Láska dobré ženy - Alice Munro
    7. Na ostrově - T. G. Graves
    8. takovou nemám, je spoustu, co jsem nečetla, takže se zatím k přečteným knihám nevracím - možná audiokniha Saturnin :)
    9. pohodička na terase s knížkou a kávou
    10. Karibik...ale to nehrozí :-)
    11. Match Point - Hra osudu
    12. já miluji Takovou normální rodinku, ale jelikož jsme jiná věková skupina, tak asi nepochodím :-)
    13. miluji thrillery... doporučila bych Náhradnici od T. Carver, napínavý román Unesená od Lesley Pearse
    14. Na blogu bych nic neměnila.

    OdpovědětVymazat
  37. 1)Phaja
    2)hachlina@seznam.cz
    3)Pavlina Rozsypalova
    5)1 cenu.. Sepotani.. ahhh
    6)Tak padne nas svet - cetla kdyz mame zjistili rakovinu ... ctu ji kazde leto
    7)viz. Vyse
    8)Harry Potter - mama mi jekoupila a cetla jako male
    9)plavu a ctu :)
    10)Kanada, Finsko
    11)LLabyrint... tedbkoukam :-D
    12)70.leta
    13)za zrcadlem
    14)mas ho moc super !!

    OdpovědětVymazat
  38. Anonymní12/7/15

    1. Sue Zie
    2. zuzanatrneckova@seznam.cz
    3. Zatím ho ještě nesleduji, dnes jsem ho objevila :D
    5. oba jsou pěkné :)
    6. Austenland od Shannon Haleové
    7. Kapky rosy od Lenky Lanczové
    8. Zatím jsem všechny knihy četla jen jednou :D
    9. lenošení s knížkou, kolo, procházky s pejskem...
    10. Podívala jsem se do Chorvatska, ale jednou bych se chtěla podívat do nějakého světa z knihy, což je nereálné :D ale mohlo by to být hodně zajímavé..
    11. Ač hodně čtu knížky, filmy moc nesleduju a tak mě nic moc nenapadá, ale dala jsem si takové letní předsevzetí, že se na aspoň pár známých filmů podívám :D
    12. Comeback
    13. 15 minus, Loutkář z ghetta, Jít za hlasem svého srdce
    14. Ještě to tu moc neznám, takže tato otázka zůstane nezodpovězena :)

    OdpovědětVymazat
  39. NikaRoovy
    burgerova-veronika@email.cz
    Nika Roovy
    1. balíček
    Momentálně čtu Všichni jsme z toho úplně na větvi - nevím, co si myslet, ale působivé.
    Na tuto otázku nikdy neumím odpovědět, ale řekla bych Město.
    Ten kdo stojí v koutě. :3
    Kamarádi. <3
    Hmm, místo? Už jsem navštívila - Amsterdam. <3
    Oblíbených filmů mám hodně, zmíním třeba Je to i můj život.
    Seriálů mám taky ráda hodně, no doporučím třeba One Tree Hill, Orphan Black, Under the Dome.
    A knížky... nevím, co jsi četla a co ne, ale já mám ráda: Moře klidu, Levandulový pokoj, Cizí slovo láska, Cena nevinnosti, Myši...
    Nejsem zrovna příznivcem oboustranných menu. :D Na můj vkus je tu trochu moc meme článků, i když je mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  40. Anonymní13/7/15

    1.Melissa
    2.monicka.b@seznam.cz
    3.Melissa
    4.https://www.facebook.com/SobikovaKnihovna/posts/871111029603696
    5.Druhý
    6.Elusion
    7.Můj život u sousedů
    8.Odrazy v Nilu
    9.Lenošení na venku s knížkou
    10.Egypt
    11.Pravá blondýnka
    12.Arrow
    12.série V říši lorů
    13.Určitě vše co se týká knih které právě vychází nebo budou vycházet

    OdpovědětVymazat
  41. Dominika Couf
    xo-domissek-xo@seznam.cz
    DominikaCouf
    https://www.goodreads.com/user_status/show/70998353
    na tom nezáleží, třeba 2.
    Petr a Lucie (a asi ji ani nedočtu.. :D)
    Rozmarné léto
    Vampýrská akademie
    kolečkové brusle :D
    jednou snad do Maroka, letos alespoň snad na Pálavu
    oblíbený nemám, moc na filmy nemám ani čas, líbí se mi komedie s B.Stillerem (třeba série Fotrů)
    Once Upon a Time, první série Glee a 2 Broke Girls, The Secret Circle
    Sturnin, Lakomec, Drahokamy
    působíš na mě velmi pozitivním dojmem, takže všechny články jsou pak OK, jen bych možná ubrala memes

    OdpovědětVymazat
  42. 1. Tessie
    2. trishie.goth@seznam.cz
    3. Tessie Verr
    4. -
    5. 1. balíček :)
    6. Oškliví od Scotta Westerfelda
    7. Hvězdy nám nepřály
    8. Ten, kdo stojí v koutě :3
    9. Jízda na kole
    10. Berlín!
    11. Velký Gatsby
    12. Once upon a Time, Scrubs, The 100
    13. Ten, kdo stojí v koutě :D Norské dřevo a Erebos
    14. Nic bych neměnila, líbí se mi strašně vzhled blogu :3 (jo ujíždím na sovách)

    OdpovědětVymazat
  43. 1. Kate
    2. blazkovakate@seznam.cz
    3. kate wrecay
    5. První :)
    6. Příběh dvou staletí
    7. Nejspíš trilogii o Hetty Feather od Jacqueline Wilson :)
    8. Harry Potter nebo teď poslední dobou Příliš mnoho Kateřin :3 :)
    9. No hlavně čtení, protože většinou nic jiného nemusím dělat :D
    10. Na Mallorcu, kam nejspíš pojedeme :)
    11. Je jich spoustu ale hlavně Ten, kdo stojí v koutě, Nedoktnutelní a Chyť mě když to dokážeš :)
    12. Určitě Jak jsem poznal vaši matku je skvělý seriál a potom například Pretty Little Liars nebo The Vampire Diaries :)
    13. Nejspíš Banku těl, Selekci, nebo Mé sladké šestnácté století
    14. Myslím si, že se tu nedá nic zlepšit protože je všechno super tak jak je :)

    OdpovědětVymazat
  44. 1) Wayll
    2) wayllcuonsach@gmail.com
    3) Wayll from Wonderland
    5) Asi první, ale super jsou oba :)
    6) Před chvíli jsem dočetla Tisíc podzimů Jacoba de Zoeta a jdu se vrhnout na První stříbrnou knihu snů:)
    7) Harry Potter
    8) The Perks of being a Wallflower
    9) Čtení v trávě na sluníčku
    10) Většinu cestování mám tohle léto za sebou (naprosto nádherné bylo Slovinsko!), takže teď už se jen válet a válet. Případně výletovat po okolí. Takže nic specifického, jen se zajet podívat na skály za městem, k nějakému rybníku... :) Je to pro mě spíš o lidech, se kterými tam budu. :)
    11) The Perks of being a Wallflower
    12) Seriály moc nesleduju, viděla jsem jen první řadu Once Upon a Time a ta byla skvělá, ale druhou už jsem nedokoukala.
    13) Budu trapná, když zase řeknu The Perks of being a Wallflower? :D A mohl by se ti líbit Noční cirkus :)
    14) Ubrala bych meme. :)

    OdpovědětVymazat
  45. 1. Monix
    2. monca.cermakova@email.cz
    3. Monix
    5. Balíček č. 1
    6. Spáleniště: Zkouška
    7. Tygří ságu a Percyho Jacksona
    8. Hunger Games
    9. Čtení
    10. Do Ikey
    11. Momentálně mi vyrazil dech Jurský svět a Americký sniper (super snímky!!) Jinak miluju třeba Gravitaci, Světovou válku Z, nebo S láskou, Rosie, a VELKOU ŠESTKU (Na to se musíš podívat!! :D )
    12. Rozhodně a jednoznačně: The 100
    13. Hostitel, Labyrint, V šedých tónech
    14. Nic neměň :D

    OdpovědětVymazat
  46. 1. Zuzka F.
    2. zuzicek632@seznam.cz
    3. Zuzka Frecerová
    5. Balíček č. 1
    6. První stříbrná kniha snů, znovu. :D
    7. Léto, kdy jsem zkrásněla
    8. Harry, Percy Jackson, Vampýrská akademie :3
    9. Nejradši dělám nic. A myslím, že jsem v tom celkem dobrá. :D
    10. Německo :)
    11. Snídaně u Tiffanyho
    12. Teen Wolf, Game of Thrones :)
    13. Galgad :3 to bylo až nečekaně pěkný :)
    14. Asi nic.. :D já na lidech nerada hledám chyby, tak mě k tomu nenuť :DD

    OdpovědětVymazat
  47. 1. Amy
    2. amy.morango@seznam.cz
    3. Amy Morango
    4. -
    5. Balíček č. 1
    6. Nebe je všude
    7. Léto, kdy jsem zkrásněla
    8. Erebos
    9. Opalování
    10. Rakousko
    11. Titanik
    12. Supernatural, The Originals
    13. 15 Minus
    14. Neměnila bych nic :)

    OdpovědětVymazat
  48. 1.Lucia
    2. lucy.T11@seznam.cz
    3 Lucia.T (lucie.teskova- nejsem si jistá :D)
    4.--
    5.Balíček 1
    6.Zrovna jsem dočetla Polibek pro Annu, takže zatím nic.
    7. Jakoukoliv romanťárnu
    8. Zavržený
    9. Profesionální nic nedělání :D I když letos to tak vůbec není.
    10. Anglie
    11.Můj týden s Marilyn
    12. Game of Thrones,
    13. Sérii Zavržený. Moc lidí jí nezná, ale podle mého je absolutně perfektní ! :)
    14. Tvůj blog čtu už nějakou tu chvíli a musím říct, že je to jeden z mála, ke kterému se ráda vracím. :) Takže nejspíš nic, ale neboj. Něco vymyslím! :D

    OdpovědětVymazat
  49. 1.The Lizz
    2.eliska-krizova@seznam.cz
    3.The Lizz
    4. -
    5. Mně by udělal radost každý balíček - hlavně tedy ty záložky, protože těch není nikdy dost!:D Každopádně už dlouho pátrám po nějaké české knize, tudíž bych asi byla raději za balíček č. 2 :))
    6. Attachments od Rainbow Rowell
    7. Můj život u sousedů
    8. Saeculum od Ursuly Poznanski
    9. Sportování a čtení♥
    10. Konečně jsem letos přemluvila rodiče, abychom si šli vyšlápnout Sněžku:D Takže jsem dost zvědavá a strašně se tam těším!
    11. Těch je! Mohla bych doporučit To nejlepší z nás nebo Labyrint: Útěk:) No a potom samozřejmě Hunger games!
    12. Teď se připrav, protože o tomhle tématu bych dovedla mluvit hodiny a hodiny:D Miluju Once upon a time a jsem si jistá, že tenhle seriál ocení každý knihomol. Ten příběh je kouzelný a vždycky se mi skvěle strefí do nálady:) Dále také moc doporučuju Pretty Little Liars nebo Lying Game, bohužel.. tyto seriály nejsou pro každého:(
    13. Všechny od Ursuly Poznanski a Stephena Kinga. Ursula je skvělá spisovatelka a jsem si jistá, že si každý v jejím stylu psaní najde to svě:) Také mohu moc doporučit Život jedna báseň nebo V šedých tónech:)
    14. Na tvůj blog jsem narazila právě díky této soutěži, tudíž to tu ještě nemám moc prošmejděné:/ Ale máš to tu parádní:) Strašně se mi tu líbí a věř mi, že tu odteď budu vyčkávat každý další článek!

    Také bych ti chtěla moc poděkovat za tuhle soutěž! Ceny jsou přímo nádherné - hlavně ty bonbonky se mi tam moc líbí:D a do takovýhle soutěží je vždycky radost se přihlásit:)) Přeji ti ještě mnoho blogerských i životních úspěchů! A také nekonečnou zásobu pěkného čtení:)

    OdpovědětVymazat
  50. Janika
    Jana.spul@seznam.cz
    Jana Špuláková
    čím méně lidí o tom ví, tím větší mám šanci vyhrát :D
    Mě láká první, protože tam je víc bonbonů. Dělám si legraci. Je to první balíček. Ale zaujmuly mě knihy a až pak bonbóny :D
    Nádherná temnota
    Pod nekonečnou oblohou a Tygrovo prokletí (obě to jsou moje oblíbené knihy, co jsem rozečetla během léta-pokaždé)
    Na opakovaný re-reading jsem se ještě nedostala
    Spaní :D
    Filipíny :D raději se neptej proč
    Já jich mám ráda hodně, co třeba The Classic? To byl dobrý film, ale hodně smutný a s titulkami.
    Já už seriály moc nesleduju-přešla jsem na k-drama. Z těch bych doporučovala Heirs. Ty už taky koukám 2 dny a je to lepší a lepší.
    Všechny co mám ráda-trilogii Drahokamů, trilogii Vesmír, Archiv, trilogii Legenda, Pod nekonečnou oblohou jako sérii, BZRK, Greenovky, Překroč svůj stín a Napůl zlý asi... :D
    Nevyskytuji se tu tak často abych mohla kázat o změnách. Mě se líbí si občas přečíst nějakou tu recenzi a těch připdáváš dost, takže já jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  51. Iris
    bookblog@email.cz
    Iris H.
    https://plus.google.com/104203340224253048858/posts/cHWizySsY9S
    Já ani nevím asi druhý
    teď zrovna Harryho Pottera
    Můj život u sousedů
    Hvězdy nám nepřály
    spánek u vody
    Paříž
    Hunger Games
    One Tree Hill, Glee jen do 4 série
    všechny od Greena, Hooverové, Petrusové
    Já mám ráda tak nějak od všeho něco, takže mně to vyhovuje tak jak to je :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno