Knižní chvilky (2)

Dneska jsem byla mile překvapena.Dostala jsem od přítele nečekaně tuhle nádhernou knihu.Už dlouho jsem si ji chtěla pořídit,ale pokaždé před ní vyhrála jiná kniha.No neuvěříte,jak moc jsem nadšená.Takové překvapení. :))

Jak já se těším až se do knihy pustím.Bohužel to bude asi za delší dobu.Spousta knížek,málo času na čtení.Vůbec nevím,kdy se k ní dostanu.Snad brzo!:)))










Kniha se mi velice líbí i bez přebalu.Taková jednoduchá.No nemůžu se ji nabažit a jsem štěstím bez sebe,že ji mám konečně ve svoji knihovničce. :)








Tady je poslední fotka téhle krásné knihy.A já Vám přeji pěkný zbytek neděle a úspěšný týden. :) Mějte se .:))

Komentáře

  1. Vůbec neznám, ale vypadá fakt skvěle a hodně ti závidím takového přítele :'D *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kniha vyšla letos. :) Moc se o ni nemluví,to je pravda. Děkuji.Nikdy bych ho nevyměnila. :))

      Vymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno