Posuď knihu podle obalu (1)



 Modrá krev
 Melissa de la Cruz

Mladí, krásní, bohatí… nesmrtelní Schuyler Van Alenové je patnáct. Přestože pochází ze slavné a kdysi bohaté rodiny, většina jejích vrstevníků jí opovrhuje a doma s ní žije jen přísná babička; otce Schuyler nikdy neviděla a matka leží už dlouhá léta v kómatu. Ke všemu se teď u ní a několika dalších spolužáků z prestižní newyorské střední školy začínají objevovat podivné příznaky – modrající žíly na rukou, náhlé vize z minulosti a chuť na syrové maso. Když je za záhadných okolností zavražděna šestnáctiletá Aggie, Schuyler a ostatní se dozvídají děsivou pravdu – nejsou tak úplně lidé…




Obálka se mi velmi líbí.Taky byla důvodem k tomu,abych si knihu koupila.Líbí se mi barvy a zpracování obálky.Naopak ale písmo mě moc nezaujalo.Špatně se čte a navíc mi přijde,že se k obálce nehodí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno