Měsíční chvástačka - Červen 2013


V tomto měsíci se mi nashromáždila opravdu velká hromada nových knih. :) A já můžu být jen ráda. Bohužel to má jedno mínus. Kdo to má stíhat číst?? :D :D

Zakoupeno:

Tento měsíc jsem si koupila 7 knih.. :)))

Město z kostí - Cassandra Clare
Město z popela -  Cassandra Clare
Město ze skla -  Cassandra Clare

Ty obálky až na tu první jsou boží. :) Nemůžu se na ně vynadívat. :)
A když jsou teď knihy k dostání za 79 korun. No,kdo by je nekoupil! :D :)))






Strach z temnoty - Alexandra Ivy
Upírova odplata - Raven Hart

Tak a konečně mám tyto dvě série pohromadě. :))) 










Jezdci časem - Alex Scarrow
Predátoři -  Alex Scarrow

Vůbec jsem je neměla v plánu kupovat. :) Bohužel když jsem je spatřila v Levných knihách,hned jsem po nich skočila.. :D :D








Dostala jsem:

22 knih. :D Ano to číslo je vysoké. Já jsem z něho taky totálně na větvi.. :))))

Měsíc Gomrathu - Alan Garner

Za 19korun. Kdo by to nebral. :D Bohužel je to druhý díl. :) Až si pořídím první hned se na knihy vrhnu. :) Je to taková klasická fantasy... :))))) 









Luxus - Anna Godbersen
Intriky -  Anna Godbersen

Ano,ano. Konečně je mám. :) Ještě si pořídit další dva díly a do série se pustím!! :))))
Ty obálky jsou super... :)))))





Úspěšná smolařka - Meg Cabot
Úspěšná smolařka se (asi) vdává -Meg Cabot

Bohužel mám 1 a 3 díl. Doufám,že 2díl někde seženu. :// :)) Už se na sérii těším.. :))) 


Úspěšná smolařka se (asi) vdává,tak ta má úžasnou obálku.






Krásné zlo - Rebecca James

Co dodat! Ta obálka je boží! :)) 












Můří deníky - Rachel Klein

No,tak na tuto knihu nejsou moc dobré ohlasy. V Dobrovském byla za 99korun. Tak jsem se rozhodla,že to zkusím.. :))) 


Ta obálka je podle mě boží.. :))) 








Spící tajemství - Melissa de la Cruz

Konečně mám všechny díly pohromadě a dokonce i přečtené. :) 

Už se těším na další díly.. :)))))








Pravidla oběti, Oběť ve stínu, Oči oběti - John Camp

3v1. :))) Detektivky. Snad se budou líbit... :)))) 










Dívka z nočních můr - Kendare Blake

Tak na tuto knihu se strašně moc těším!! :))) 

Nejdřív musím přečíst první díl! :))) :D









Pojídač duší  - Michelle Paver
Zrádce přísahy - Michelle Paver
Lovec duchů - Michelle Paver

Potřebovala bych zázrak.. :/ První dva díly mi pořád chybí.. Bohužel už nejsou nikdee.. :/// :(((








Lovec duchů: Bitva - Joseph Henry Delaney

Je to 4díl. První díly bohužel nevlastním. Ještě lepší na tom je to, že nejsou k sehnání.. :// :((










Paul z Duny - Kevin J. Anderson, Brian Herbert
Vichry Duny -  Kevin J. Anderson, Brian Herbert

Za úžasnou cenu v Dobrovském. :) Už se na ně moc těším. Škoda,že ty obálky nejsou vůbec pěkné.
Třetí díl této série,který si chci pořídit má obálku úžasnou.. :// :)))




První rudá kapka - Jeaniene Frost
Věčný polibek temnot - Jeaniene Frost

Nevím,co od nich mám čekat. :) Nechám se překvapit.. :))) 









Čarodějka z Belmairu - Bertrice Small
Bertrice Small - Bertrice Small
Koruna osudu -  Bertrice Small

Poslední tři díly série Svět Hetar. První tři nemám,ale mám v plánu si je pořídit. No vlastně já měla v plánu si pořídit všechny najednou,ale v Dobrovském stály 59korun. :) Tak jsem se rozhodla zatím pro tyto tři. :) V co nejbližší době je třeba sérii dokoupit.. První díl skoro nikde není,tak musím rychle... :))

Ty obálky jsou super.. :)))

Hněv elfů - Wolfgang Hohlbein

Tak a tady je moje láska. :) Z této knihy jsem tak moc nadšená,že si to nedovedete představit! :)))) 











Recenzáky a vyhrané knihy bohužel nemám. :D To by se musel stát zázrak.. :)))

A tady jsou moje lásky pohromadě! :)))

Komentáře

  1. Bože.... Chcem!!! :D Kto ťa zásobuje knihami? Aj ja by som potrebovala.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel.. :)) :D

      Vymazat
    2. A kde se dá takový přítel sehnat??? :-)

      Vymazat
    3. Super priateľ :)

      Ten kód na overenie ma pekne štve, nemohla by si to zrušiť? :D
      Teraz posielam komentár už piatykrát, tak dúfam, že to výjde :D

      Vymazat
    4. Ten kód jsem si nenastavila.. :/ T hold když hodně komentuješ,tak to pak ověřuje.. :) Mně se to taky stává.. :)
      Nevím,já nikoho nesháněla. :) Prostě musíš mít štěstí.. :))

      Vymazat
    5. Ak to nechceš mať, tak si daj nastavenia - príspevky a komentáre - zobrazenie slovného overenia a zaškrtni nie

      Vymazat
    6. Ok díky.. :D :))))

      Vymazat
  2. páni! Ty musíš mít okolo sebe vážně skvělou společnost plnou knihomolů!:D Já knihy nedostávám vůůbec...ach jooo:D!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji. :) Určitě mu to vzkážu.. :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní5/7/13

    Páni, krásná hromádka! :-)
    Na Nástroje smrti mám taky spadeno, ale počkám si na nové obálky - jsou dokonalé! Luxus a Intriky mám doma taky, tak jsem zvědavá, kdy se na ně vrhnu. Nad Jezdci časem jsem přemýšlela a tyhle tři (Pojídač duší, Zrádce přísahy a Lovec duchů) mají skvělé obálky! Vůbec jsem o nich nikdy neslyšela! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nové obálky u Nástrojů smrti se mi vůbec nelíbí. :( Proto mám tyto. :) Na Luxus a Intriky jsem taky moc zvědavá. Pojídač duší, Zrádce přísahy a Lovec duchů. No to není moc známá série,ale když kouknu na Databázi knih mají tyto knihy fajn hodnocení. Bohužel taky už není nikde k sehnání. Natrefila jsem náhodou na tyto 3 díly v tescu. Teď mám v sérii 4 a pořád mi chybí první dva. Bohužel nejsou nikde k sehnání. I tak si je ale přečtu. :)

      Vymazat
  5. Aa Vichry duny ti hrozně závidím, mám doma už Paula z Duny a ráda bych celou sérii Duny, ale těch knih je hrozně moc :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno