Posuď knihu podle obalu (2)

O co jde:
Vybrat si obálku knihy a zhodnotit ji.

 Šašek a vévodkyně
 Celia Rees

Píše se rok 1601 a slavný dramatik William Shakespeare žije toho času v Londýně. Je na vrcholu své slávy a jeho hry slaví úspěch v divadle Globe. Krásná Violetta a její věrný průvodce šašek Feste jsou také v Anglii, na divadlo však nemají čas - Violetta musí zachránit největší poklad své rodné země, který odcizil zloduch Malvolio, a potřebuje pomoc. Dobrodružný příběh se odehrává na pobřeží Ilýrie i v Ardenských lesích a prolíná se v něm romantika, napětí i nebezpečí. Podaří se krásné Violettě na její pouti, na níž se často ocitá v ohrožení života, najít to, co hledá, a zachránit tak svou zemi i sebe samotnou?




Obálka této knihy je neuvěřitelně krásná.Knihu jsem si pořídila jedině díky ní.Když jsem knihu viděla v obchodě naprosto mě uchvátila.Obálka je nádherně zpracovaná.Líbí se mi ozdoby na okrajích a dáma,která je na obálce.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno