Upír, můj pán - Recenze



Autor: Alexandra Ivy
Počet stran: 240
Rok vydání: 2012
Žánr: fantasy
Vazba: brožovaná
Nakladatelství: Levné knihy
Série: Samotáři z rodu nesmrtelných
Díl v sérii: 1

Je tomu několik staletí, co Gideon Ravel naposledy zavítal mezi lidi. Nyní musí proniknout do vysokých kruhů londýnské smetánky, aby získal důvěru jediné ženy. Simone, lady Gilbertová, vlastní amulet nepředstavitelné síly, aniž by věděla o nebezpečí, jaké jí proto hrozí. Gideon se, ještě než jí poznal, dozvěděl o jejím šarmu a intelektu, ale nečekla, že by pro něj mohla být přitažlivá. Teď musí bohovat nejen s nepřáteli, ale především s vlastní touhou...





(Recenze může obsahovat spoilery!)


Simone vlastní amulet s nepředstavitelnou mocí aniž by o tom tušila. Tristan,upír,který zradil svůj rod se snaží amulet získat,protože touží po moci. Gideon,upír,který je povolán,má za úkol Simone a amulet ochraňovat před nebezpečným Tristanem.
Tristan a Gideon jsou staří nepřátelé.
Tristan se snaží upozornit na Gideona zabíjením nevinných žen.
Aby jsi Gideon uvědomil,co se stane ze Simone pokud mu amulet nedaruje. Na amulet je totiž uvalena kletba. Držitel  může amulet pouze darovat.
Nastane bohužel problém Gideon začne toužit po Simone. Má chuť okusit aspoň kapku její krve. Naštěstí si ale vždy uvědomí,že tu není proto,aby uspokojoval své touhy,ale aby ochránil Simone a amulet.

Jednoho dne se Simone  na zahradě objeví cikánka,která ji kdysi darovala amulet. Pověděla ji,aby chránila amulet a nikomu ho nedávala.Téhož dne se objevila cikánka i Gideonovi a tomu pověděla,aby prozradil Simone své tajemství, jinak mu nebude důvěřovat.
Gideon se tedy rozhodl tajemství Simone povědět. Když se Simone dozví pravdu je z toho celá nesvá. Několik dní nevychází z domu. Do dne,kdy ji přijde vzkaz od Tristana.
Simone se dozvěděla,že Tristan o ní zjistil krutou pravdu. Pokud mu nedaruje amulet všem tajemství prozradí.
Simone  nevěděla,co má dělat a tak ji nezbývalo nic jiného než jít za Gideonem. Musela mu povědět  o Tristanovi a svém tajemství.
Co udělá Gideon až mu Simone prozradí své tajemství? Chcete to vědět? Tak si knihu přečtěte!! :))

Můj názor:

Paráda. Jsem naprosto spokojená. Když jsem knihu začala číst vůbec jsem nevěděla do čeho se pouštím.

Byla jsem mile překvapena,když jsem zjistila,že kniha se mi opravdu líbí.

Bavila mě od začátku až do konce. Četla se jednoduše. Prostě super. :)

Četla jsem ji s úsměvem na tváři. Strašně se mi líbili ty romantické scény. Bylo jich sice málo,ale ta něžnost,která z Gideona vyzařovala se nedá popřít. :)

 Já osobně mám strašně moc ráda upíry a v této knize mi ani tak nevadilo,že tam nebyla ta upírská akce, a že většinu knihy byl klid.

Dokonce jsem byla i překvapena,že na to,že kniha je z levných knih je docela pekně napsaná.
Spousty lidí si stěžuje,že v těchto knihách je většinou spoustu chyb.
Já za celou dobu čtení objevila 2.
Jo možná i 2 jsou příliš,ale mě to nevadilo. :)
Nebyli to příliš velké dramatické chyby.Jenom takové malé překlepy.

Knihu určitě doporučuji nenáročným čtenářům,kteří aspoň trochu mají rádi upíry a tajemství.
Věřte,že v knize je opravdu mnoho tajemství! :)))


Mé hodnocení obálky:


Můj názor je takový,že originální obálka je lepší. Když se člověk podívá na originální obálku, hned ho napadně,že jde o knihu s nadpřirozenými bytostmi. Naše obálka? Kdyby nebyl v nadpisu upír,nevím jestli bych to poznala.
Originální obálka je barevná a ta naše? Nic moc barvy nepobrala.
Taky co bych mohla čekat od levných knih. Většina obálek není moc pěkná.
Docela mě mrzí,že nenechali původní. :/

Obálce dávám 3 hvězdičky z 5.


Mé hodnocení knihy:

Nemám s knihou žádný problém. Strašně moc se mi líbila. Bavila mě. Bohužel ji nemůžu hodnotit 5 hvězdičkami,protože jsem již četla lepší knihy. Proto dávám 4 hvězdičky z 5. :)))


Komentáře

  1. Ja som veľmi náročný čitateľ, takže neviem, či by sa mi páčila :D
    Zvolila si super ilustračné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí snad všechno. :D Děkuji. :))

      Vymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno