Posuď knihu podle obalu (7)

O co jde:
Vybrat si obálku knihy a zhodnotit ji.

Vzdálené zítřky
Bertrice Small

Prospero se nevzdal cíle stát se vladařem celé země, což spolu s nenadálou tragédií donutí Laru, aby se znovu postarala o svou budoucnost. Přichází i do zámořské říše Terah, která na její magické schopnosti blahodárně působí. Díky nabyté síle zbavuje Lara lid Terahu starobylého prokletí a získá vděčnost a lásku místního vládce. Doprovází ji zpět přes moře, aby jí pomohl zabránit hrozící válce. Ale setkává se jen se zradou a podlostí a spolu s Larou nacházejí v Prosperovi nebezpečného a záštiplného nepřítele.




Obálka druhého dílu série Svět Hetar. Tato obálka je určitě lepší,než obálka prvního dílu. Tedy mě zaujala více. Žena na obálce vypadá jako opravdová víla. Né,jako žena,která má kolem pasu umělá křídla. Vypadá to reálně a to se mi na obálce líbí. :)

Komentáře

  1. Pekná, lenže mne sa nepáči ten font písma, vôbec sa k obálke nehodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to takové divné no.. :/ Ale bohužel s tím člověk nic nenadělá... :/

      Vymazat
  2. Súhlasím, ani mne sa to písmo tam nehodí. To, s ktorým je napísané meno autorky je veľmi výrazné.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno