Prázdninový knihomol - 3.týden


Prázdninový knihomol 2013 je prázdninový, dvouměsíční projekt,který pořádá Catty z blogu Mezi nebem a peklem.Tento projekt bude probíhat od 29.6.2013. do 1.9.2013. Cílem tohoto projektu je každou neděli sepsat aktuální článek o tom,co jsme stihli za týden přečíst. Po ukončení projektu pak dojde k rekapitulaci, kde se shrnou všechny přečtené knížky.

1.týden - (480 stran)

Tvůj stín - Jeffery Deaver - (Kathryn Danceová - 3díl) - 480 stran

2. týden - ( 442 stran )

Anna krví oděná - Kendare Blake ( Anna - 1díl ) - 272 stran
Rozečteno: Dívka z nočních můr - Kendare Blake ( Anna - 2díl ) - 170 stran

3. týden - ( 264 stran )

Dočteno: Dívka z nočních můr  - Kendare Blake ( Anna - 2díl ) - 118 stran
Rozečteno: Můj nesmrtelný ochránce - Jen Holling ( MacDonellovy nevěsty - 4díl ) - 146 stran

Tento týden opravdu nebyl čas a jde to taky vidět. Strašně moc mě mrzí,že nemám čas na četbu,ale momentálně nejsem doma. Jela jsem s přítelem pryč na víkend a opravdu jsem ráda,když si večer lehnu a spím.V pátek a ve čtvrtek taky čas nebyl. Takže jsem na čtení měla čas 3 dny. Opravdu jde poznat,že ty 4 dny chybí. Uvidíme,jak se bude dařit příští týden.Zítřek taky vidím bledě. :/ Jak já závidím čtenářům,kteří mají přečteno třeba 5 knih. Doufám,že další týdny budou lepší. :)

Komentáře

  1. Super projekt, nicméně já čtu hodně pomalu, takže by mi tam knihy přibývali hodně málo a nebylo by tedy v podstatě po týdnu nic moc nového...

    OdpovědětVymazat
  2. Ber to tak, že ti lidi co přečtou ty hordy knih budtou čtou 100 stran za hodinu (já zvládám tak 35-40 ale spíš vychutnávám ty knihy a ctu pomalu) a nebo nedelaji cely den nic jineho nez lezi nad knihama.. Takže hlavu vzhuru..:))

    OdpovědětVymazat
  3. O Anne si už dlho chcem prečítať. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno