Recenze - Dívka z nočních můr

Autor: Kendare Blake
Počet stran: 288
Rok vydání: 2013
Vazba: vázaná
Nakladatelství: Baronet
Série: Anna
Díl v sérii: 2

Anotace:

Před několika měsíci Anna Korlovová ve svém sklepě otevřela bránu do pekla a zmizela, ale lovec duchů Cas Lowood se přes to nedokáže přenést.
Přátelé Casovi připomínají, že se Anna obětovala, aby on mohl žít – a ne aby chodil po světě napůl mrtvý. Cas ví, že mají pravdu, ale v jeho očích se žádná živá dívka, kterou může potkat, nevyrovná mrtvé dívce, do níž se zamiloval.
Vidí teď Annu všude – někdy v nočních můrách, a někdy dokonce za bílého dne. Něco s ní ale není v pořádku a nejsou to jenom sny. Někdo Annu mučí a pokaždé, když se mu zjeví, je trýzněna novým a ještě krutějším způsobem.
Cas netuší, co se s Annou stalo, když zmizela v pekle, ale ví, že si nezaslouží, co se jí tam děje. Anna mu nejednou zachránila život a je načase jí oplatit laskavost.



Dívku z nočních můr jsem si pořídila hned po Anně krví oděné. Měla jsem v plánu si přečíst knihy hned po sobě, a to jsem také udělala.


Musím říct,že mě Dívka z nočních můr trošku zklamala.Při čtení prvního dílu jsem se bála každého zvuku.Kniha ve mně naladila takovou tou duchovní atmosféru,ale o Dívce z nočních můr se to říct nedá.
To mě docela mrzí. Nemůžu ale říct, že jsem se u knihy nudila.To rozhodně ne. Bavila mě od začátku až do konce.

Z konce jsem byla mile překvapená.Konec Dívky z nočních můr mi přinesl to, co celá kniha Anny krví oděné. Pocit strachu.

Příběh knihy se mi velice líbil. Už jen ten námět. Vraždící duch, v pekle. To je něco neuvěřitelného.

Člověk,který se zamiluje do ducha? Nemožné? Ale ano je to možné. Ve světě nadpřirozena,ve světě stránkách knih, je možné všechno.

Vždycky jsem z duchů měla špatný pocit,ale po přečtení knihy to říct nemohu. Annu jsem si strašně moc oblíbila. Někdy jsem přestala myslet na to,že je duch a myslela si,že je obyčejný smrtelník.


S Casem jsem při čtení knihy problém neměla.
Bohužel se mi začala protivit Carmel. Ano, ze začátku jsem si ji hodně obíbila a dokonce jsem ji měla i ráda , ale po přečtení druhého dílu jsem ji začala nenávidět. Každá scéna,kde vystupovala se mi protivila a někdy jsem měla sto chutí jí říct svůj názor na ni.
S Thomasem jsem problém neměla. Né,že bych ho měla ráda, ale prostě mi nevadil.

Také se zde objevila nová postava - Jestine. Tu jsem od prvního okamžiku neměla ráda. Přišla mi strašně nesympatická a zlá. Stačilo mi,jak ublížila Casovi a už jsem měla sto chutí ji udělat to samé. Na konci knihy mě ale velice překvapila a donutila mě, si na ni udělat jiný názor.

Když to shrnu,tak si myslím,že Dívka z nočních můr byla opravdu o dost slabší než Anna krví oděná. To ale neznamená,že si ji nepřečtete. Každá kniha stojí za to, aby jste si ji přečetli.
Možná to nebude takové jako u Anny ,ale věřte mi,že se Vám to bude aspoň trošku líbit! :)








Co říct k obálkám. Jsou neuvěřitelné. Obě! :) Nejvíce se mi na obálce líbí duchové,kteří vylézají z ohně v díře. Nejdříve jsem si jich ani nevšimla,ale když jsem se pořádně zakoukala naháněli mi i strach.


Naší obálce dávám 5 hvězdiček z 5.


Knize dávám také 5 hvězdiček z 5. Sice byla o trošku slabší než první díl,ale já se u čtení nenudila a jen se bavila. A to je to hlavní. :) 


Komentáře

  1. Já se na dívku z nočních můr moc těším :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já zase můžu říct, že se mi druhý díl líbil asi o malou kapku víc.. těžko říct proč.. obojí se mi ale líbilo, Annu jsem si zamilovala a byla mi opravdu velmi sympatická, to jak byla krásná a silná mi učarovalo.. A souhlasím s tebou a Carmel, taky jsem ji celkem dost nemusela.. Nejdřív jsem byla ochotná jí dát šanci, ale pak mě tááák dopálila, nána. :D A já se bůhví proč u prvního dílu nebála (a to jsem strašpytel a horrory zásadně nečtu ani nesleduju), přišlo mi to jako taková pohádka (možná mě léta sledování Supernatural vycvičily). U druhého dílu jsem se chvilku bála. Celé to vyvolávání Anny s bubínkem z lidské kůže mě trochu dostalo, ale četla jsem to asi ve tři nebo čtyři v noci a musela pak jít v podstatě potmě na záchod, tak to bylo asi tím. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno