Recenze - Můj nesmrtelný ochránce

Autor: Jen Holling
Počet stran: 
328
Rok vydání: 
2012
Vazba: 
brožovaná
Nakladatelství: 
Levné knihy
Série: 
MacDonellovy nevěsty
Díl v sérii: 
4

Anotace:

Deidra McKayová má neobvyklé nadání - umí mluvit se zvířaty, která ji následují, kam se hne. Ba co víc, pokládají ji za svou bohyni. Krásná dívka žije na skotské Vysočině koncem šestnáctého století, v době, kdy je král Jakub ve vzdáleném Londýně a nad mravy nevzdělaného lidu ostřížím zrakem bdí obdoba inkvizice. Jeden z "vyvolených" má vyšetřit léčitelské nadání Deidřiných rodičů. Poté, co spatří krásnou dívku, je jí jako posedlý. Neustává ve svém pronásledování a Deidra se vypraví hledat pomoc u kdysi velmi těžce raněného Stephena, kterého ani její rodiče zcela nevyléčili... Stephen má vlastní důvod k tomu, proč Deidře pomoci při hledání baobhan sith - čarodějnice, která jako jediná může zrušit dívčino prokletí. On sám chce, třeba i výměnou za svou duši, být zase zdravý. Už kvůli tomu, že Deidra ho začíná přitahovat...





Deidru již 12 let pronásleduje zlý Luthias. Proto se také rozhodne navštívit Baobhan Sith - Čarodějnici pijící krev. Myslí si,že Čarodějnice pijící krev je Stephen,který před lety utekl do svého sídla daleko od domova.


Když Deidra dorazí ke Stephenovi,zjistí,že neodešel z domova kvůli tomu,že by byl čaroděj,ale kvůli svých zad.

Deidřininy rodiče jsou léčitelé,ale bohužel Stephenovi nedokázali pomoci. Proto se Stephen rozhodl odejít z domova.
Nechtěl,aby ho lidé měli za mrzáka.

Když Deidra poví Stephenovi,kam se chystá,Stephen je ihned rozhodnut,že pojede s Deidrou. Chce totiž,aby ho Čarodějnice pijící krev vyléčila.

Příběh plný mluvících zvířat,lovců čarodějnic,čarodějnicích pijících krev a mnoho dalšího.



Knihu jsem si pořídila již před dvěmi měsíci. Narazila jsem na ni náhodou v Levných knihách. Anotace se mi zdála slibná,tak jsem si knihu pořídila. Za pouhých 29 korun.

Musím říct,že jsem od knihy čekala méně. Opravdu mě mile překvapila. Příběh byl čtivý,a opravdu mě bavil.
Jsem opravdu nadšená i z toho,že kniha byla pěkně přeložená. Skoro vůbec jsem nenacházela chyby. Když jsem četla minule knihu z LK bylo tam chyb více.

Co říct k postavám.

Deidra? Tak tu jsem si opravdu oblíbila. Představila jsem si ji jako holku,která vypadá jako otrhané děvče,má neučesané kudrnaté vlasy, a i když vypadá neupraveně tvář má krásnou a jemnou jako princezna.
Také se mi na ni líbili,že mluvila ze zvířaty. S takovouhle záležitostí se člověk často v knihách nesetká. 
Tedy aspoň já ne.

Stephen. Tak toho jsem si přesně představovala jako muže na obrázku. (vlevo)
Velice pohledný,sympatický muž. Bohužel s jednou nevýhodou. Má bolavá záda a může jen z těžka chodit.

Luthias. Tak toho opravdu nenávidím. Né,jen kvůli tomu,že se snažil zabít Deidru,ale taky kvůli tomu,že nechal zabít všechna zvířata,která byla v blízkosti vesnice. To je prostě ohavnost... 

Když jsem knihu začala číst a objevila se zde Čarodějnice pijící krev, celou dobu jsem si myslela,že se z ní nakonec vyklube Upír. A ano. Měla jsem pravdu. A byla jsem opravdu nadšená. Myslím si,že by to došlo každému,protože čarodějnice krev nepijí.

Co říct na závěr?

Myslím si,že i když tato kniha je z Levných knih,neznamená,že si ji nemůžete přečíst. Neznám spoustu lidí,kteří by tyto knihy četli, a vůbec nevím proč.

Jsem si jista,že tyto knihy si taky zaslouží,aby jste si je přečetli. I když se zde občas najde chyba a občas je některá věta divná,to ještě neznamená,že příběh bude stát za houby. :)


Knížku mohu jen doporučit. Opravdu pěkný a čtivý příběh.. :)) 

Teď k obálkám. Musím říct,že naše obálka se mi moc nelíbí. Když se podívám na původní obálku,musím říct,že je opravdu pěkná. Taková tajemná,zajímavá. Hodí se mi k příběhu více. Naše obálka je taková,no já nevím,jak to popsat,ale přijde mi moc živá. No nevím. Je to jen názor.

Proto dávám naší obálce 2/5.


Knížce dávám 4/5. Opravdu se mi líbila. Nemůžu říct,že byla naprosto dokonalá,ale měla své kouzlo.


Komentáře

  1. Moc pěkná recenze, především ty obrázky a díky tobě si nejspíš knihu přečtu, protože mě to teď strašně láká si to přečíst ;))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno