Waiting on Wednesday (9)

O co jde:
Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.

Zlodějka duší
Kiersten White

Hrdinka románu Evie má velice zvláštní povolání: pracuje v Mezinárodní agentuře pro zadržování paranormálů. Běžně se vídá s upíry a vlkodlaky, její nejlepší přítelkyně patří mezi mořské panny a nová láska je vodouch - paranormál, který na sebe dokáže brát nejrůznější podoby. Nic na paranormálních tvorech ji nemůže překvapit a zaskočit. Paranormálové jí vlastně připadají normální a agentura jí nahrazuje rodinu, o kterou přišla. Trochu jí vadí, že je ochuzena o běžné radosti svých vrstevníků, ale vede vcelku spokojený život. To se však má brzy změnit. Paranormálové začínají z neznámých důvodů umírat a kolem Evie se začínají dít podivné věci. Potom se na scéně objeví Zlodějka duší a Evie jde o život…




Na tuto knihu se strašně moc těším. Jsou na ni celkem kladné ohlasy. Anotace je velmi zajímavá a obálka knihy je naprosto boží. Na poličce mi leží už měsíc. Bohužel je spousta knih,které bych si chtěla přečíst dřív. :) Tak mi držte palce abych se k ní co nejdříve dostala. :)

Komentáře

  1. Práve toto budem za pár dní čítať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pred pár dňami som to dočítala a očakávala som niečo lepšie.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem knížku četla a celkem se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno