Knižní poklady (2)


Meme z mé a Hančiny dílny.

O co jde:
Cílem tohoto meme je každé pondělí zveřejnit 3 knihy ze své knihovničky,s krátkým informativním článek. (Jak jsme se o knize dozvěděli a proč jsme si ji pořídili.Případně pokud jsme knihu četli,jestli se nám líbila.)


Upír, můj pán
Alexandra Ivy

Na knihu jsem narazila při návštěvě Levných knih. Anotace mě zaujala, tak jsem se rozhodla knihu koupit. Musím říct, že se mi docela líbila. Bylo to takové příjemné oddechové čtení. Kdo ji má doma, tak ať neváhá a tuto knihu si přečte. :)


Dech
Sarah Crossan

Na tuto knihu jsem narazila na internetovém knihkupectví. Byla to novinka, tak jsem si ji hned objednala. Musím říct, že kniha se mi opravdu moc líbila. Už se nemůžu dočkat na druhý díl. Bylo to naprosto skvělé čtení.


Deklarace smrti
Gemma Malley

Na Deklaraci jsem narazila v knihkupectví U Mobi. Nejdříve jsem ani nevěděla, že tato kniha byla před delší dobou vydána, jako kniha Přebyteční. Musím uznat, že knížku jsem kupovala s tím, že jsem ani pořádně nevěděla, jaká bude. Nakonec se mi líbila a přečetla jsem ji za jeden večer.

Komentáře

  1. Po Dechu pokukujem už veľmi dlho a ešte stále som si ju nekúpila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Upír, můj pán vypadá zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky 3 vyzerajú ako dobré čítanie. Len tá obálka prvej knihy sa mi nejak nepáči.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno