Obálková vojna (2)

Meme,které vymyslela Maťa z blogu Svět kníh.Cílem je porovnat pár verzí obálek určité knihy z různých krajin.

Prokletý dům - Rachel Caine


Dánská                  Česká

Originál               Španělská

Švédská                    Turecká

Dánská obálka je docela zvláštní. Příjde mi taková moc tmavá, a ten okraj s názvem se mi nelíbí. Česká obálka se mi líbí. A to opravdu hodně.Ty barvy k sobě jednoznačně ladí, a žena na obrázku je moc pěkná. Originální obálka se mi vůbec nelíbí.Když na ni tak koukám, nemůžu na ní najít nic, co by se mi mohlo líbit. Španělská obálka mi příjde taková emo. :D Nevím proč,ale je to tak.Jedno plus je ten dům pod ženou.Ten se mi opravdu líbí. Švédská obálka. U ní mám takový pocit,že tuto postavu má u nás na obalu jiná kniha. Zdá se mi,že Škola noci.Teď to nevím na 100%. Proto mi to u této obálky přijde divné.Jinak je  moc pěkná. Turecká obálka patří mezi ty slabší. Moc se mi nelíbí ta růžová. Nesedí mi k obrázku.

1 místo - Česká
   2 místo - Švédská
  3 místo - Dánská
     4 místo - Španělská
  5 místo - Turecká
 6 místo - Originál

Komentáře

  1. Česká je určite najkrajšia. Ostatné sú, ako si povedala, emo. Španielská je naozaj ako obálka Školy noci.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ja som knihu nečítala, ale dánska sa mi páči najviac :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se taky nejvíc líbí ta česká :))

    OdpovědětVymazat
  4. Áno, česká je určite najkrajšia :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno