Knihy měsíce - Srpen 2013

Cílem tohoto meme je každý měsíc uvést nejlepší, nejslabší, nejvtipnější, nejnudnější knihu.Největší překvapení, největší zklamání a knihu s nejhezčí a nejhorší obálkou.
Jednoduše zařadit knihy,které jsme přečetli do těchto kategorií.

V srpnu jsem přečetla 4 knihy, tedy 1430 stran.


Nejlepší kniha
Aréna smrti - Suzanne Collins

Po dočtení Arény smrti jsem ihned toužila po druhém dílu. Tato kniha mě doslova pohltila. Okamžitě mě vtáhla do děje a nechtěla mě od čtení pustit. Bylo to opravdu skvělé čtení. 



Nejslabší kniha
V plamenech - Rosamund Lupton 

V plamenech mi přišla jako nejslabší kniha díky tomu, že jsem se často nudila. Nudila jsem se tak, že už jsem koukala na další stránky, jestli bude pořád to samé pokračovat. Některé kapitoly byly skvělé, ale některé mě nutily s knihou hodit na zem. (Nikdy jsem to neudělala :D)



Nejvtipnější kniha
V plamenech - Rosamund Lupton 

Zase jsme u knihy V plamenech. Ano byla nejslabší, ale chvílemi také vtipná. V hlavní roli jsou dcera s matkou, které jsou v roli duchů. Dceři je 16 let. Takže mi věřte, že mi příšly opravdu vtipné pasáže, kdy spolu matka s dcerou mluvily. Některá slova jsem slyšela poprvé.



Nejnudnější kniha
V plamenech - Rosamund Lupton 

A zase jsme tam, kde jsme byly. V plamenech byla ale opravdu nudná i vtipná. Nudilo mě především to prodloužené vyšetřování. Jak už jsem řekla. Kdyby byla kniha o 200 stran kratší, neuškodilo by jí to.



Největší zklamání
V plamenech - Rosamund Lupton 

Já se na tuto knihu tolik těšila. Jo, je to bestseller, tak to bude super. Ono to ale bylo právě naopak. To mě opravdu zklamalo.



Největší překvapení
Jméno hvězdy - Maureen Johnson

Z této knihy jsem byla opravdu překvapená. Nemyslela jsem si, že se mi kniha z Levných knih bude tak líbit. Překlad i děj byl naprosto úžasný.



Nejhezčí obálka
Aréna smrti - Suzanne Collins

Obálka Arény mě svou jednoduchostí nadchla.Reprodrozd na obálce se mi líbí ze všeho nejvíce. Dělá ji výjimečnou.



Nejhorší obálka
Nesmrtelná láska - Jen Holling 

Tak tato obálka se nepovedla. Mně se prostě vůbec nelíbí. Kdybych nečetla anotaci knihy, tak bych si knihu určitě nekoupila. Obálka by mě odradila.



Komentáře

  1. Vtipný článok :D Pozriem sa na ďalšiu kategóriu a tam je znova tá istá kniha :DD To ťa musela teda pekne vytočiť :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je parádní meme. Můžu se zeptat, kdes ho našla? Nebo je Tvoje? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mé meme to není. Na stránce, kde jsem ho objevila jsem autora tohoto meme nenašla.. :/ :)

      Vymazat
  3. Koukám, že V plamenech vládne, i když ne v pozitivním smyslu. :) Taky jsem v srpnu přečetla Arénu smrti, sice už podruhý, ale stejně jsem si čtení užila a byl to zážitek, pro mě taky nejlepší kniha měsíce. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tá kniha v plameňoch je teda plná protikladov. To poznám také knihy- potom sa neviem rozhodnúť, či sa mi páčili aleb nie.
    A s tým hádzaním kníh o zem- ja mávam to nutkanie čoraz častejšie. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já si chci přečíst tu knihu V plamenech.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. V plamenech.. :D co k tomu dodat :D vede kde se dá :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno