Knižní chvilky (5)


Dneska přidávám již páté knižní chvilky. Vím, že jsem je přidávala nedávno, ale dneska se mi naskytla příležitost udělat je netradiční. :) 


Odpoledne jsem byla s přítelem na rybách. Vůbec se nám nedařilo.Rybník byl naprosto mrtvý. Jako by všechny velké ryby zmizely.Chytili jsme tuto malou Plotici.

A toto mimino Okouna. :)


Já jsem myslela, že se začtu do Vidím to, co vrah, ale bohužel jsem pouze dočetla Sílu vzdoru. :) :/

Zde jsou pruty od přítele u zapadajícího slunce. :) 

A nazávěr trošku starší fotka mě a přítele. Já držím v rukou Kapra (44cm) a přítel Jesetera (100cm). 
Jen ukázka toho, že dokážeme chytit i něco většího. Dneska to byla opravdu bída, protože dvaceticentimetrové ryby nemají na osmdesáticentimetrové až stodvaceticentimetrové, jaké přítel chytá. :)

Komentáře

  1. Náhodou jsou to pěkné rybičky :D, jinak na tý fotce ti to sluší :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Kleirou, strašně ti to na té fotce sluší! :) Jinak pěkné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie malé rybičky sú strašne zlaté :D A pripájam sa k ostatným, zlatá si na tej fotke :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na fotce vypadáš úžasně! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno