Posuď knihu podle obalu (14)

O co jde:
Vybrat si obálku knihy a zhodnotit ji.

Smečka 
Andrea R. Cremer

Calla Torová není jen tak obyčejná americká středoškolačka, je rozená bojovnice, navíc vůdkyně smečky Nightshadeů. Většinu života tráví v lidském těle, ale stačí jen nepatrný impulz, drobné ohrožení, a promění se ve vlčici. Brzy se však ukáže, že se nemusí ve smrtelném nebezpečí ocitnout zrovna ona nebo její blízcí, aby se její vlčí instinkty probudily. Když při hlídkování v horách narazí na Shaye, lidského mladíka, jehož na životě ohrožuje medvěd grizzly, nezaváhá a zachrání ho. Ve chvíli, kdy se zadívá do jeho očí a ucítí jeho vůni, která jí připomíná jaro, začne pochybovat o věcech, o nichž nikdy nepochybovala. O svém postavení a předem daném osudu, který ji předurčuje stát se družkou přitažlivého vůdce smečky Baneů. Existuje nějaká možnost, že by se všemu mohla vyhnout? Pokud se nechá vést srdcem, riskuje, že přijde o všechno – včetně svého života. Stojí zakázaná láska za takovou oběť? A co když pravidla, na nichž smečky Ochránců a Strážci, jejich vládcové, tak lpí, nemají zajistit všem lidem na světě bezpečí, jak si až dosud myslela, ale jen je kontrolovat? 


Smečka má neuvěřitelně krásnou obálku. Já jí prostě nedokážu nic vytknout. Ty barvy jsou skvělé. Nadpis je úžasný. Líbí se mi ta kapka krve, která stéká z písmena. Smečka má jednoznačně krásnou obálku. Myslím si, že člověka ihned zaujme. :)

Komentáře

  1. Mně se obálka taky líbí, i když bych uvítala, kdyby byla obálka lesklá, protože ne na dotyk taková drsnější, ale to je jen maličkost, se kterou se dá žít. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa najviac páčia tie oči :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež sa mi veľmi páči, najviac zo série 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo jo tahle obálka je pěkná :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Páči sa mi, najmä to, že je taká lesklá. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s tebou ta obálka je krásná :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno