Posuď knihu podle obalu (16)

O co jde:
Vybrat si obálku knihy a zhodnotit ji.

Večeře s vampýrem
Abigail Gibbs

Vzrušující paranormální román zasazený v Londýně a zalidněný nezapomenutelnými postavami, mezi nimiž se rozvíjí navzdory okolnostem něco jako láska...
Když Violet Leeová cestou z večírku narazí na okouzlujícího a přitom děsivého vampýra Kaspara Varna, začne tak pro ni nebezpečná dobrodružná cesta, jakou si nedokázala představit ani v nejdivočejších snech. Vzájemná přitažlivost mezi Kasparem a Violet se nedá popřít a zdá se, že nedokážou odolat své touze – ale za jakou cenu?


Z této obálky jsem doslova unesena. Je nádherná. Text je moc pěkný a růže obálku dělá výjimečnou. Ty černé okraje jsou taky skvělé. Obálka je udělaná jednoduše. Když jsem knihu spatřila v obchodě ihned mě uchvátila.  A myslím si, že né jenom mě. :) 

Komentáře

  1. Mne sa táto obálka tiež strašne páči a kniha ma veľmi láka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš úplnú pravdu, obálka je viac než dokonalá a anotácie neznie vôbec zle :3

    OdpovědětVymazat
  3. Presne, aj mňa upútala kniha kvôli obálke :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo obálka se mi taky moc líbí :).

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi krásna obálka 8)
    Na knihu sa chystám.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se obálka této knihy taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno