Recenze - Bez tebe to není léto

Autor: Jenny Han
Počet stran: 264
Rok vydání: 2013
Vazba: vázaná s přebalem
Nakladatelství: Jota
Série: Léto
Díl v sérii: 2

Anotace:

Belly strávila dosud každé léto svého života v domě na pláži v městečku Cousins. Jenomže teď se všechno změnilo. Když už to téměř vypadalo, že s Konrádem, svou osudovou láskou, přece jen začne chodit, nakonec skončila jen se zlomeným srdcem. A teď ji čeká vůbec první léto doma, ve městě. Bez pláže, bez oceánu a hlavně bez těch, které má po své rodině nejraději na světě — bez Susanny, bez Jeremiáše a samozřejmě i bez Konráda. Nejlepší Bellyina kamarádka Taylor má spoustu náhradních prázdninových plánů („Vždyť i tady jsou super kluci! A bazén taky, no ne, Belly?“). Jenomže pak jednoho dne zazvoní Belly mobil a Jeremiáš jí oznamuje, že Konrád zmizel. Všechno napovídá tomu, že odjel do Cousins. Proč? Co ho k tomu přimělo? A tak se Belly s Jeremiášem vydávají na záchrannou misi do tolik milovaného letního domu.
Zažije sedmnáctiletá Belly nakonec jen další léto plné naděje a trápení, které jí její láska ke Konrádovi přináší? Nebo se ho už konečně dokáže vzdát a zařídit si vlastní život?


Belly je nešťastná ze Suzaninny smrti. Zdá se, že už nikdy nebude nic jako dřív. Belly se pomalu smiřuje s tím, že už nebude trávit léto v letním domě.
Když ji jednoho dne zavolá Jeremiáš, aby ji sdělil, že Konrád zmizel, tak je stejně cesta k němu do Cousins zavede. Konrád se vykašlal na školu a Belly s Jeremiášem ho musí donutit, aby se tam vrátil.
Když ale zjistí důvod jeho odchodu ze školy, nestačí se divit.
Navíc se Belly musí konečně rozhodnout mezi Konrádem a Jeremiášem.


Na druhý díl léta jsem se těšila. První díl mě ohromil a já se nemohla dočkat na to, až budu znovu prožívat příběh o nešťasně lásce, přátelství, rodině a všeho kolem.
O této sérii se moc nemluví. Objevila jsem ji snad jen na dvou blozích ze sta. Je to docela smutné, že tato série není nijak moc známá. Já si totiž myslím, že by si zasloužila aby byla.
Kniha je psána jako první díl z pohledu Belly. Občas se najde kapitola, kde se odehrávají chvíle z pohledu Jeremiáše. Je do Belly zamilovaný. Bylo příjemné číst, jak ji on vidí svýma očima. 

Belly mi byla protivnější než kdykoliv jindy. I když ji bylo šestnást let, tak se občas chovala jako malá. Bylo mi za ni trapně, když pořád utíkala a brečela kvůli každé pitomosti. Ani se nedivím, že za ni pokaždé nikdo neběžel, jak si ona přála.Také mě štvalo, že si pořád nedokázala vybrat. Hrála na city Jeremiášovi i Konrádovi. Sama nevěděla, co chce. I když se na konci rozhodla, tak si myslím, že ve třetím díle se zase nebude moci rozhodnout.
Já jsem po celou dobu fandila Jeremiášovi. Jeremiáš mi byl totiž již od první chvíle sympatický. Vždycky dokázal člověku vykouzlit úsměv na tváři a holky z něj byly paf. Jen Belly to pořád neviděla. Neviděla milého kluka, který ji chce udělat šťastnou a který ji moc miluje.
Konrád mě štval. Ano, sice mu umřela máma, ale to přece neznamená, že musí Belly pořád hrát na city. Díky tomu mi bylo Belly líto. Konrád ji jednoduše zneužíval a nevěděl co chce. Potom Belly nevěděla na čem je. A to mi přišlo nespravedlivé.

V knize se opět vyskytoval milostný trojúhelník. Který mi občas lezl na nervy. Některé scény byly dost přahnané. U některých jsem zase brečela a někdy se mi vykouzlil úsměv na tváři. Bylo to různé.
Celý příběh se četl strašně rychle. Jednou jsem byla na straně padesát a za chvíli stoosmdesát.Bylo to velmi příjemné čtení.
Díky této sérii jsem si našla cestu k románům. Zjistila jsem ,že jim můžu dát šanci.
Už se moc těším na třetí díl. Jsem zvědavá, jak se s ním autorka poprala. Její styl psaní se mi opravdu líbí. Zavede člověka k jádru věci a nutí ho, aby pořád četl dál a dál. Protože každá kapitola končí otazníkem.

Závěrem bych chtěla říct, že kdo četl první díl a na druhý se nechystá, tak by určitě měl. Mně se tento díl líbil více než první. Bude to asi tím, že se tam více vyskytoval Jeremiáš a nebylo to pouze jen o Belly. Opět jak v prvním díle je v této knize důležité přátelství, láska a rodina.

Česká obálka se velice podobá originální. Naše se mi ale líbí více. Nadpis knihy je výraznější .Obálku hodnotím 4 hvězdičkami z 5.


Jelikož se mi kniha líbila, tak ji hodnotím také 4 hvězdičkami z 5. Bylo to opravdu příjemné čtení. Knížku jsem zhltla na 3 zátahy. Opravdu se těším na třetí díl. :)


Moc děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum za poskytnutí recenzního výtisku.
 Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno