4. září 2013

Waiting on Wednesday (15)

O co jde:
Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.

Pád
Lauren Kateová

Některým andělům je souzen Pád.
Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.



Knihu Pád jsem mezi prvními knihami připsala na svůj seznam knih, které bych si chtěla pořídit. Před dvěmi týdny jsem od přítele dostala dokonce celou sérii. Tuto knížku bych si chtěla přečíst kvůlu skvělé anotaci, dobrým ohlasům a krásným obálkám. Musíte přiznat, že Pád má krásnou obálku. :)

5 komentářů:

  1. Obálku má krásnu, len tie ohlasy by som dala skôr negatívnejšie 8D Ešte som nečítala, ale chystám sa na to práve kvôli tomu, že veľa ľudí knihu zbožňuje a veľa ľudí úplne nudila.

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou jsem na Pád narazila v knihkupectví, tak jsem si na něj doma pak přečetla pár recenzí, ale podle většiny z nich je to prý spíš průměrná, možná i podprůměrná kniha (asi jsem četla něco jiného, než ty :D), takže se na její čtení v nejbližší době nechystám. Každopádně ta obálka je vážně pěkná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obálky má krásne a ja tú sériu zbožňujem, páčili sa mi hlavne jednotka a trojka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Čítala som ju, ale pokladám ju za priemer. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pád mám doma a chcem sa doňho pustiť.. :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji. :)