Recenze - Prokletí titánů

Autor: Rick Riordan
Počet stran: 336
Rok vydání: 2010
Vazba: vázaná
Nakladatelství: Fragment
Série: Percy Jackson
Díl v sérii: 3

Anotace:

Že mám moc po svém otci, bohu moří Poseidonovi, už víš... Že patřím do Tábora polokrevných, už taky víš... Ale na spoustu otázek neznám odpovědi ani já. Kam se poděla bohyně Artemis?
Jaké nebezpečné a záhadné příšeře byla na stopě? Mám na sebe vzít děsivé Titánovo prokletí, kterým by se naplnilo proroctví Orákula? Jsem Percy Jackson a vydávám se se svými přáteli z Tábora polokrevných na další výpravu do mytologického světa.
Vezmeme tě s sebou, chceš?


Když Grover objevil na jedné škole polobohy, tak se Percy, Anabeth a Thaila vydávají na výpravu. Snaží se dvojčata dopravit do tábora Polokrevných. V tom jim ale zabrání nestvůra a tak jim přijedou na pomoc Lovkyně. Když se nešťastně Anabeth s nestvůrou propadají do propasti, tak se Percy okamžitě rozhodne, že Anabeth najde.


Když jsem dočetla druhý díl Percyho neváhala jsem a ihned se začetla do dalšího dílu. Tento díl se mi líbil víc, než ty předchozí.
Percy Jackson se stala má oblíbená série. I když ze začátku jsem ji moc nefandila, tak po dočtení dalších dílů na ní měním názor.

Thaila je Diova dcera. Ze začátku jsem si ji moc neoblíbila a z jejího vysvobození jsem nadšená nebyla. Přišla mi příliš namyšlená.  Percyho jsem jako vždy měla ráda. Šlo vidět, že je zase o něco rozumnější než v předchozích dílech.
Objevila se zde i Bianca. Jedno z dvojčat, které se přidalo k Lovkyním. Ze začátku vypadala na malou usmrkanou holčičku, ale později se z ní stala silná žena. To jsem na ní obdivovala. 

Kniha má celkem velká písmena, takže ji člověk přelouská rychle. Jako vždy mě ihned vtáhla do děje a já se od něj nedokázala odtrhnout. Percy je skvělé čtení a každá kniha je lepší a lepší. 
Jak už jsem řekla, kdo se do série bojí pustit, tak to ihned napravte.

Původní obálka na mě udělala větší dojem. Nevím čím to, je ale ta modrá barva na mě působí lépe. 

Naší obálku hodnotím 3 hvězdičkami z 5.


Knihu hodnotím 4 hvězdičkami z 5.


Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
  Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno