Recenze - Tajemná žena

Autor: Amanda Quick
Počet stran: 
290
Rok vydání:
2013
Vazba: 
vázaná
Nakladatelství: 
Baronet
Série: 
Dámy z Lantern Street
Díl v sérii: 
2

Anotace:

Pod jednoduchými šedými šaty slečny Beatrice Lockwoodové je vždy připravená pistole. Beatrice je totiž placená společnice s tajným úkolem – a tajemnou minulostí – a musí být neustále připravená bojovat o vlastní život.
Přesto se nechá vyvést z rovnováhy podivně vypadajícím mužem, který jí pomůže odhalit zločin na plese – a pak náhle zmizí a zanechá pouze svoji navštívenku. Jmenuje se Joshua Gage a tvrdí, že zná Beatriciny zaměstnavatelky. Je to záhadný muž s hypnoticky klidným hlasem a ebenovo ocelovou hůlkou...
Jushua má o slečnu Lockwoodovou osobní zájem, je pro něho podezřelou vražedkyní a podvodnici, která tvrdí, že má paranormální schopnosti. Osud je však svede dohromady, a tak nezbývá, než se vydat po společné cestě – jež může být nebezpečná a vzrušující zároveň...


Když jednoho dne najde Beatrice svého mrtvého zaměstnavatele zjistí, že mrtvá měla být právě ona. Beatrice se před vrahem skrývá. Když potká Jushua, tak se vše změní. Vrah ji najde a Beatrice musí unikat před vrahem znovu. Podaří se Beatrice přežít? Zachrání ji Joshua?


Po dočtení prvního dílu této série jsem ihned začala číst druhý díl. Čekala jsem, že bude stejně tak napínavý a možná i lepší. Zdání mě ale zklamalo. Knížka mě začala bavit až po sto padesáté stránce.
Myslela jsem si, že knihu nedočtu.
Nakonec se mi to podařilo. Kdyby si autorka s příběhem trochu pohrála, a dala mu větší šmrnc, byl by to skvělý historický román s prvky fantasy a detektivky.
Jelikož hlavní hrdina nevěří na paranormálno, tak se v knize nevyskytuje moc často. Erotika je zde také nižší než v prvním díle. Já bych erotiku neměnila, ale paranormálno bych zvýšila.

Beatrice je nejlepší přítelkyně hlavní postavy Evangeline z prvního dílu. Je také profesionální společnicí.
Vše se zdá být normální do dne, kdy zjistí, že se ji někdo pokouší unést, pro experiment šíleného vědce, který se snaží, aby jeho přítelkyně vstala z mrtvých. Jako hlavní hrdinu jsem si ji oblíbila.
Beatrice potkává Joshuu, který se do ní zamiluje.
Beatrice s Joshuou se postupně poznávají a čelí člověku, který se snaží Beatrice unést. Joshua si usmyslí, že ji za každou cenu ochrání. Jelikož je zmrzačený, tak to jde ztěžka. Láska ale vítězí nad zlem. 
Joshua hrál roli velice sympatického a romantického muže. Muže, o kterého by stála každá druhá.

Po shrnutí musím uznat, že mě knížka opravdu zklamala. Někomu může sednout lépe. Pro mě obyčejný román, který ve mě nic nezanechal, pro Vás to může být kniha na kterou nezapomenete. Takže ji zkuste dát šanci. Mě sice nezaujala, ale Vám se může líbit. :)

Obálky jsou pěkné obě. Původní ale více ladí k ději knihy. Naše je moc tajemná a paranormální a to se o knize říci nedá.
Obálku hodnotím 3 hvězdičkami z 5.


Knihu hodnotím 3 hvězdičkami z 5.


Moc děkuji nakladatelství Baronet za poskytnutí recenzního výtisku.
 Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno