Waiting on Wednesday (21)

O co jde:
Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.

Crescendo
Becca Fitzpatrick

Druhý díl Zavrženého se jmenuje Crescendo.
Příběh opět vypráví Nora. Už dva měsíce chodí se svým strážným andělem Patchem. Líbají se kdekoliv a kdykoliv. Začínají prázdniny a ona s ním chce trávit všechen volný čas, ale Patch je najednou odtažitý. Nora neví, jestli proto, že už k ní nic necítí, nebo pro její dobro, a Patch jí k tomu nechce nic říct. Nora se na to snaží přijít sama. Souvisí s tím nějak chování Marcie Millarové? Jak je to doopravdy se smrtí jejího otce? A není pravda horší, než dokáže snést?


Jelikož jsem nedávno dočetla první díl, tak bych si ráda přečetla i zbytek série. Jsem zvědavá na pokračování. Jednička se mi líbila. Musím podotknout, že se mi moc líbí obálky této série. :) 

Komentáře

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno