Recenze - Brány pekel

Autor: Frank R. Tallis
Počet stran: 336
Rok vydání: 2013
Vazba: vázaná
Nakladatelství: Baronet
Série: -
Díl v sérii: -

Anotace:

Když ambiciózní lékař Paul Clément odjíždí pracovat do misijní nemocnice na ostrově Saint Sébastien, sní o tom, že objeví lék na tropické nemoci. Místo toho se však ocitá v kraji, kde je magie a čarodějnictví způsobem života. Poté, co se stane svědkem rituální vraždy jednoho mladého muže, jenž je prohlášen za živého mrtvého, je mu zapovězeno mluvit o tom, co spatřil. Vrací se zpět do civilizovaného světa, ale temné tajemství si nese s sebou. Je možné, že mocné starověké zlo, které nelze zničit, může za jistých okolností ze světa mrtvých vstupovat do světa živých?


Paul se stane svědkem vraždy a nesmí o tom mluvit. Když se vrátí do Paříže, tak se rozhodne, že si zastaví srdce, aby zjistil jaké to je při posmrtném životě. Spolupracovník ho má poté oživit. Jelikož Paul nedodržel slovo a o vraždě začal mluvit, neviděl bílé světlo, ale peklo. Poté se s ním začíná něco dít. Netuší co. Že by ho démon z pekla napadl? Jak se k tomu Paul postaví? 


Do knihy jsem se pouštěla s předtuchou, že se budu bát a kniha ve mně něco zanechá. Musím přiznat, že jsem se mýlila. Kniha byla sice čtivá, ale občas i nudná. Tedy aspoň pro mě.
Děj se odehrává na konci 19. století v Paříži. Což není sice moderní doba, ale Paříž a 19. století miluji. Jedno z mála plus, které se mi na knize opravdu líbilo.

Autor velmi depresivně popsal peklo. Někdy až příliš jasně. Představa mi přišla nechutná. Bylo mi líto duší, které museli trpět. Občas lítaly končetiny a maso. Jinak mě kniha neděsila.
Nevím jestli je to tím, že jsem se na čtení příliš nesoustředila nebo díky tomu, že mi tento horor prostě nesedl.

Hlavního hrdinu Paula jsem si také příliš neoblíbila. Byl to lékař, které v lásce moc nemám.
Jednoduše jsem sáhla po špatné knize. Konec byl ale nepředvídatelný. 

Myslím si, že Brány pekel je kniha pro dospělé čtenáře. Jednou se k ní určitě vrátím a snad na ni změním názor. 
Četla jsem spoustu rozpůrných recenzí. Spoustě čtenářům se Brány pekel líbilo. Taky tedy pokud budete mít možnost si knížku přečíst, tak to zkuste. 

Naše obálka se velice povedla. Oproti původní je opravdu velice děsivá na pohled.

Naší obálku hodnotím 3 hvězdičkami z 5. 


Knihu hodnotím 3 hvězdičkami z 5.


Moc děkuji nakladatelství Baronet za poskytnutí recenzního výtisku.
  Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

  1. Tahle knížka mě nikdy nějak neláká, uvidím jestli si ji někdy přečtu :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno