I'm obsessed with... (12)


Harry Potter

Je zvláštní, že zrovna píši o Harrym Potterovi, ale aby jste věděli teprve před týdnem jsem se rozhodla, že se kouknu na všechny zfilmované díly. Musím uznat, že to bylo super a Harryho jsem si zamilovala.
Po pravdě jsem ještě ani nečetla knihy. Což je chyba já vím. Ještě větší jsem udělala v tom, že jsem se nejdříve koukla na filmy. Ale donutil mě přítel. :D
Věřte mi, že se do knih také pustím. Jen co si je pořídím.
Jednoznačně Harry se stal mou srdeční záležitostí. Koukala jsem na něj nonstop. Byl to nepopsatelný zážitek! :)


Harryho, Hermionu i Rona jsem si nesmírně oblíbila a opravdu mě mrzí, že jsem jim nedala šanci dříve. :/ 


Komentáře

  1. Já jsem i Harryho taky nejdřív viděla film, ale nějak mi to nevadilo. Knihu jsem četla asi cca před rokem a určitě si ji přečti ;).
    Jinak Harryho jsem viděla už tolikrát že jsi všechny dílu pamatuju skoro nazpaměť :D :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ako si ho mohla nikdy nečítať? :O To naprav! Ja milujem Harryho! :3 Od malička.

    OdpovědětVymazat
  3. HP si určitě co nejdřív přečti! :) Knížky jsou v tomhle případě opět ještě o něco lepší než filmy. Aspoň podle mě. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Filmy mám taky moc ráda a ke knížkám jsem se také bohužel ještě nedostala. Asi bych to mělo co nejdřív napravit :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno