Minirecenze - Stmívání - Grafický román

Autor: Stephenie Meyer
Počet stran: 
224
Rok vydání: 
2010
Vazba:
brožovaná
Nakladatelství: 
Egmont
Série:
Stmívání - Grafický román
Díl v sérii: 
1

Anotace:

Isabella Swanová se přestěhuje do pochmurného městečka Forks, kde se seznámí s tajemným, přitažlivým Edwardem Cullenem a její život se obrátí vzhůru nohama. Se svou alabastrovou pletí, zlatýma očima, nádherným hlasem a podivuhodnými schopnostmi je Edward Cullen neodolatelný, ale i nevyzpytatelný. Až doposud se mu dařilo tajit, kým doopravdy je, jenže Bella je rozhodnutá jeho temné tajemství odhalit...


Tento grafický román je velice pěkně zpracovaný. Jde vidět, že autor si na ilustracích dal velice záležet. Na první pohled si všimnete detailů, které autor na ilustracích zanechal.

Na tento román jsem narazila v knihovně. Když jsem ho prolistovala, tak jsem si řekla, že to můžu zkusit. Když jsem ho otevřela byla jsem překvapena. Nemusela jsem si ani číst text. Stačilo mi koukat pouze na ilustrace, které mi prozrazovali děj.
Tento komiks jsem přečetla za pouhou hodinu, ale bylo to fajn odreagování. Určitě doporučuji! :) 


Tento grafický román hodnotím 5 hvězdičkami z 5.


Komentáře

  1. Když jsem byla mladší, strašně jsem ten komiks chtěla, protože jsem byla poblázněná, stejně jako většina, do Stmívání :D Teď bych ho asi pěkně zkritizovala, ale kresba v něm je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som tiež čítala tento prvý a moc sa mi páčil. Kresby sú skvelé a prepracované a Edward nikdy nevypadal lepšie! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento grafický román mě moc láká. A určitě se na něj někdy mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež mám doma tento diel a chcela by som aj druhý, veľmi pekne sa dopĺňajú obálkami. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno