Obálková vojna (14)

Meme,které vymyslela Maťa z blogu Svět kníh.Cílem je porovnat pár verzí obálek určité knihy z různých krajin.


Okouzlená nocí
Amy Plum


Bulharská                  Česká


 
Německá                  Norská

Originál               Španělská


Obálky této knihy jsou všechny velice pěkně zpracovány. Moc se mi líbí, že na každé obálce je Eiffelova věžTa dělá všechny obálky skvělé. :) 
Každé nakladatelství, které tuto knihu vydalo si dalo na obálce záležet. Což je super. :) 
Co si myslíte o obálkách vy? :) 

1. místo - Originál
2. místo - Španělská
3. místo - Česká
4. místo - Norská
5. místo - Bulharská
6. místo - Německá

Komentáře

  1. Nooo, jsem pro německou. Až mě to samotnou překvapuje. To se mi totiž často nestává :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta německá mi nepřijde až tak špatná, jinak souhlasím :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny obálky jsou něčím pěkné. Nejvíc se mi však líbí original :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa páči nemecká a originál. Naša tiež nie je zlá, ale tá lebka ju kazí...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno