Recenze - Bouře

Autor: Julie Cross
Počet stran: 
312
Rok vydání: 2013
Vazba: brožovaná
Nakladatelství: Fragment
Série: Rozděleni časem
Díl v sérii: 1

Anotace:

Přítomnost, rok 2009.
Devatenáctiletý Jackson je normální student... tedy téměř normální. Dokáže totiž cestovat časem. Nic nemůže změnit, jen znovu prožít to, co se už stalo. Po útoku dvou neznámých mužů se Jackson ocitne o dva roky zpět.
Minulost, rok 2007.
Jackson se nemůže vrátit zpátky do přítomnosti. Jaké tajemství ho obklopuje? Proč ho pronásledují neznámí útočníci?
Stojí tváří v tvář "nepřátelům času" a musí se rozhodnout, co všechno je ochoten obětovat pro záchranu svých blízkých a možná i celého světa..


Jackson je devatenáctiletý student, který umí cestovat časem. Není zas tak úplně obyčejný jako ostatní lidé kolem něj. Na první pohled se zdá, že je to úžasná schopnost, ale nakonec se z ní vyklube velice komplikující věc. Jackson se chce vrátit časem do doby, kdy postřelili jeho přítelkyni, ale to se mu bohužel nepodaří. Jackson je ale v minulosti uvězněn a jeho jediným úkolem je dostat se zpět do současnosti a zjistit jestli jeho přítelkyně žije. Jestli se mu to podařilo.


Na tuhle knihu jsem byla velice zvědavá. Docela často jsem jí vídávala na blozích. Čtenáři byli celkem nadšení z toho, že má tato kniha vyjít.
Já jsem se na ni taky velice těšila a vůbec mě nezklamala. I když jsem četla již pár nekladných recenzí, tak mně osobně se kniha líbila.

Kniha je velice čtivá, vtipná a dokonce i napínavá. Což by nemělo chybět žádné knize.

Jackson je velice milý muž, který se snaží dostat zpátky poté, co zjistí, že má takové schopnosti svou přítelkyni zpátky. Jeho přítelkyně mi moc sympatická nebyla. Tedy ihned mi do oka nepadla.

Jednoznačně z knihy opravdu zklamaná nejsem. Knížka člověka zaujme obálkou i anotací. I když mě trochu mrzí, že je na obálce dívka již z jiné knihy. To mi tu prostě nesedí. Ale tohle je detail a do obsahu knihy vůbec nezapadá. Jak se říká. Nesuď knihu podle obalu, tak pro tuto knihu to platí.

Bouři všem čtenářům doporučuji. Je to určitě oddech od všech upírů, duchů, víl a všemožných nadpřirozených bytostí. V této knize se dostanete do minulosti. Což by si určitě občas každý z nás přál. Vrátit čas aspoň o pár hodin. Třeba po událostech, které jste nechtěli aby se staly. Například špatně napsaná věta v písemce. No nemám pravdu? :D 
Knížku určitě doporučuji. Kdo nečetl ať si přečte a to bez prodlení. :)

Knihu hodnotím 4 hvězdičkami z 5.


Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
 Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

  1. Na tuhle knížku neslyším všude samou chválu, ale tohle už je druhá kladná recenze a do knížky už se tolik nebojím pustit :).

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa Búrka veľmi páčila :) Pekná recenzia ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno