Recenze - Finále

Autor: Becca Fitzpatrick
Počet stran: 440
Rok vydání: 2012
Vazba: vázaná
Nakladatelství: Egmont
Série: Nora Greyová
Díl v sérii: 4

Anotace:

Nora si je jistá jako nikdy, že miluje Patche. On je pro ni ten pravý, navzdory tomu, že patří k padlým andělům. Přestože její původ a osud je předurčuje k tomu, aby byli nepřáteli, Nora se k Patchovi nedokáže otočit zády.
Nyní však v sobě oba musejí najít sílu a podstoupit poslední zkoušku. Staří nepřátelé se vracejí, noví se objevují a nečekaná zrada přítele ohrožuje mír, po kterém Nora a Patch tak zoufale touží. Bojující strany jsou jasně - ale na které z nich vlastně oni dva stojí? A existují překážky, které nezdolá ani láska?


Nora si musí vybrat stranu. Jelikož přísahala Hankovi Millarovi, že povede jeho armádu Nefilimů, musí stát na straně své rasy. Ovšem proti tomu stojí spoustu padlých andělů a mezi ně patří i Patch.
V příběhu se objevuje Scott, který se dává dohromady s Vee. Nořinou nejlepší kamarádkou.


V závěrečném dílu této série se spoustu věcí zvrtne a spoustu věcí posune k lepšímu. I když jsem čekala, že poslední díl vyvrcholí v to nejlepší, co čtenář může doufat, tak jsem byla mírně zklamaná. Chybělo tam pár věcí. Více akce, napětí apod. 

Myslím, že nejsem jediná čtenářka, pro kterou bylo těžké se s touto sérií rozloučit. Protože i když se při čtení našlo pár věcí, které mi lezly na nervy, tak jsem velice špatně snášela fakt, že čtu již poslední díl této série. S dokonalým Patchem, protivnou Vee a přehnaně emoční Norou jsem se těžce loučila.

Od této série jsem moc nečekala. Sice jsem o ni slyšela spoustu kladných a pěkných slov, ale nečekala jsem, že bych si ji mohla takto zamilovat.

Autorka dokázala z nudných chvílí udělat něco kouzelného. Dokázala v protivných lidech najít i tu dobrou stránku, která Vás nakonec překvapí. Smekám před Beccou, protože dokázala zanechat ve mně ve čtenáři z těchto knih něco, co nedokážu popsat a věřím, že nejsem jediná, kdo si knihy oblíbil.

I když poslední díl naprosto nevyvrcholil a čekala jsem jiný konec, tak se mi to opravdu líbilo.

Knihu hodnotím 4 hvězdičkami z 5.


Moc děkuji nakladatelství Egmont za poskytnutí recenzního výtisku.
 Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

  1. Tuhle sérii jsem měla po prvním díle strašně ráda, ale s každým dalším dílem jsem byla zklamanější a zklamanější. Tenhle díl jsem ještě nečetla, tak uvidím, jaký to nakonec bude. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno