Recenze - Posedlost

Autor: L. J. Smith
Počet stran: 245
Rok vydání: 2012
Vazba: brožovaná
Nakladatelství: Fragment
Série: Temné vize
Díl v sérii: 2

Anotace:

Skupina středoškoláků s paranormálními schopnostmi, kteří se sešli v Zetesově institutu, aby své nadání rozvíjeli, odhalí skutečné záměry výzkumného týmu a musí utéct. Mají jedinou naději, a tou je záhadný bílý dům, který všichni viděli ve společném snu. Kromě obtížné cesty je však čeká i řešení dalších problémů a vztahů. Od osudné noci, kdy všichni utekli ze Zetesova institutu, se Gabriel změnil. Přestože Kaitlyn jeho podivínské chování děsí, zároveň ji to k němu přitahuje a chce zjistit, co za tím vězí. Současně se začínají dít zvláštní věci, které naznačují, že je jim v patách někdo, kdo má stejné schopnosti jako oni sami…
Podaří se jim najít bílý dům? Nebo už je pro ně příliš pozdě?




Kait, Rob, Anna, Lewis a Gabriel se vydávají na velkou cestu. Musí najít Bratrstvo, aby jim řekli o svém problému a oni jim pomohli.
Cesta je dlouhá a na tuto paranormální skupinku čeká spoustu nebezpečí a nepříjemných situací.
Ze všeho co je potká je ale nejhorší fakt, že z Gabriela se stal energií žíznivý upír.
Jak se s tím všichni vypořádají? Pomůže Bratrstvo Gabrielovi touhu po energii utišit? 


Druhý díl série Temných vizí bohužel nesplnil mé očekávání. První díl byl napínavý a nemohla jsem ho dostat z ruky. Tento ztratil zápletku a občas mi připománal Upíří deníky. Člověk, aby mohl vysávat energii? A přitom mohl vytasit zuby? Opravdu by mě ani nenapadlo, že by se v knize mohlo objevit něco takového. Něco tak šíleného.
Autorka napsala knihu čtivě, ale nedala si na psaní záležet tak, jak u prvního dílu. Opravdu jsem byla zklamaná, když jsem pociťovala náhlé změny u jejího stylu psaní. Kniha nebyla příliš propracovaná, chybělo zde napětí a akce, které jsem u prvníhoo dílu hltala. Nevím, jestli to bylo změnou prostředí a nebo je chyba ve mně.      
Nechci knihu jen kritizovat. Jedna zápletka se mi přeci jen líbila. Středoškoláci se vydávají na dlouhou cestu, aby vyřešily své problémy, ale jak se dostanou k řešení, tak zjistí, že jsou na to přeci jen sami. Takže to přeci jen nebylo zase tak nudné. Čekala jsem, že přijedou k Bratrstvu, to jim dá odpovědi a skupinka si bude žít šťastný život. Ale moje očekávání bylo opakem a za to jsem ráda.
Co se týče postav, tak mě Kait začala velice štvát. Její neustálé smíšené pocity z Gabriela a Roba mě drtily. Kait je sice velice odvážná na to, že je holka, ale tím si mě opravdu nezískala. Po všem se vrhala po hlavě, nic si nepromýšlela a vždy se spoléhala na to, že Bratrstvo jim pomůže a vše bude zachráněno. Jednoduše se Kait občas chovala dětinsky.
Anna jako vždy je velice trpělivý, nezbrklý a klidný člověk. Bohužel mě zklamala, když své problémy líčila rodičům a čekala, že jim pomůžou. Zápletka, kdy se partička dostane k Anniným rodičům mi přišla trapná. Do knihy se nehodila. A fakt, že to napadlo Annu mě velice překvapil.

Dále je tu Rob, který je do Kait zamilovaný. Má neustálou potřebu ji chránit. Když zjistí, že Gabriel vysává Kait energii, tak si myslí, že by ho snad mohla podvádět. 
Já jsem si Roba příliš neoblíbila. Určitě mu nefandím. Jednoduše nechci, aby s Kait byl on.
Já bych chtěla, aby byla s Gabrielem. 
Gabriel je ten zlý typ kluka v tomto milostném trojúhelníku. Když ho ale poznáváte a vciťujete se do jeho tužeb a pocitů, tak zjistíte, že je to skvělý kluk, který Kait miluje jako nikoho. Až po přečtení tohoto dílu mi došlo, že právě Gabriel je můj favorit. :)                                                                     
No a ještě je tu Lewis, který opět nedostal příliš prostoru. Byl taková šedá myška. Stejně jako v prvním díle. Což je další bodový mínus pro autorku. Proč čtenářům více nepřiblížila Lewise? 
Posedlost není špatně napsaná kniha. Jen není přiliš propacovaná, chybí ji pár vlastností, která by měla dobrá kniha mít a čtenáře zklame, protože po prvním díle by takovou ztrátu na obsahu nečekal.
Ale to neznamená, že si knihu nepřečtete. Protože když už jste začali, tak by jste měli i skončit. 

Knihu hodnotím 3 hvězdičkami z 5.


Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
  Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

  1. Nevím jestli si mám tuhle sérii přečíst. Knížky od L.J. Smithový se mi moc nelíbí, tak nevím. =/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno