Recenze - Příběh draků - Serafína

Autor: Rachel Hartman
Počet stran: 
352
Rok vydání: 
2013
Vazba: 
vázaná
Nakladatelství: 
Fragment
Série: 
Serafína
Díl v sérii: 
1

Anotace:

V království Gored žijí lidé s draky v míru už čtyřicet let, vzájemná nedůvěra však přetrvává. Draci jsou schopni brát na sebe lidskou podobu, ale přestože mají neobyčejně pronikavý rozum, lidské emoce jim zůstávají záhadou. Dívka Serafína, nadaná hudebnice, nechová důvěru ani k jedné z obou stran. Když je zavražděn příslušník královské rodiny a podezření padá na draky, v ohrožení se ocitá i její vlastní tajemství, které by ji mohlo stát život…


V království Gored má být podepsána mírová smlouva mezi draky a lidmi.
Mladá učitelka hudby Serafína není jen tak obyčejná lidská bytost. Po své matce zdědila cit k hudbě, ale i velké tajemství, které před světem musí skrývat, aby přežila. Jenže, jak dlouho ještě tajemství zůstanou tajemstvím?


Na příběh o Serafíně jsem se velice těšila. Draci jsou nádherné pohádkové bytosti, které patří mezi mé nejoblíbenější.  Když jsem se dozvěděla, že má Serafína vyjít ihned jsem věděla, že si knihu přečtu.
Netěšila jsem se na ni marně. Kniha mě vtáhla do děje a nutila mě ji číst dál a dál. Když jsem se do knihy začetla utekla jsem od reálného světa a vklouzla do světa draků. Do světa, který si každý čtenář udělá takový, jaký on sám chce.

Serafína je milá, má cit k hudbě a velice pohledná dívka. Skrývá ale před lidmi veliké tajemství. Tajemství o kterém by se obyčejnému člověku ani nemohlo zdát.
Všechny postavy v knize autorka ukázala aspoň trochu blíže. Každá postava má svou povahu a věřte mi jen tak na ně nezapomenete.

První polovina knihy byla o něco nudnější než druhá polovina, ale to nic nemění na neuvěřitelné zajímavém a působivém ději, který autorka napsala. Na příběh Serafíny se těšilo spoustu čtenářů. I když někteří byli velice zklamaní a někteří nikoliv. Já patřím k těm, které Serafína okouzlila a zanechala v něm něco, co obyčejná nenadpřirozená kniha nedokáže.
Knihu absolutně doporučuji všem milovníkům draků a fantasy knih. Určitě nebudete litovat.

Knihu hodnotím 4 hvězdičkami z 5.


Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
 Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno