Recenze - Ticho

Autor: Becca Fitzpatrick
Počet stran: 416
Rok vydání: 2011
Vazba: vázaná
Nakladatelství: Egmont
Série: Nora Greyová
Díl v sérii: 3

Anotace:

Třetí díl navazující na romány Zavržený a Crescendo. Nedorozumění mezi Patchem a Norou je zažehnáno. Společně překonali tajemství svázaná s Patchovou temnou minulostí, smířili dva dosud nesmiřitelné světy a čelili bolestným zkouškám víry a naděje, to vše pro lásku, která má sílu překonat hranice mezi nebem a zemí. Patch a Nora, vyzbrojeni pouze svou bezpodmínečnou důvěrou v toho druhého, se vrhají do zoufalého boje a pokoušejí se zastavit zločince, který má moc navždy zničit vše, o co se snažili, dokonce i jejich vzájemnou lásku.


Nora se setkává s Patchem, tedy Jevem. I když si na něj nepamatuje její podvědomí ji říká, že něco není v pořádku.
Scott se snaží Noře pomoci s tím, aby si vzpomněla, ale sám je tím dostává do potíží.
Po čase si Nora vzpomene na svůj dávný vztah s Jevem.


Ze třetího dílu této série jsem měla celkem strach. Jelikož mě ale stále překvapuje, že se každý díl jedině lepší, tak jsem zklamaná nebyla.

Nora mě občas hodně rozčilovala. Což není žádná novinka, protože již od prvního dílu se mi tato postava protivila. Díl od dílu ji začínám mít ráda méně a méně. Věřte mi, že tohle nechci, ale Nora mi nedává jinou možnost. Její názory jsou občas dětinské a její přehnané emoce také. Ale toto je prostě Nora, a budu se s její povahou muset smířit.
U Marcie jsem čekala, že se s Norou usmíří a změní k ní postoj. To se opět nestalo. Jako v každé knize se vždy dvě postavy, které se nemají rády usmíří a aspoň občas spolu spolupracují, ale tady se to opět nestalo. Nora a Marcie jsou beznadějný případ.

Na závěr bych chtěla připomenout, že kdo ještě nečetl tuto sérii měl by začít číst. Příběh o Noře vás zahrne do světa o kterém by se vám nemohlo zdát ani v těch nejdivočejších snech. Setkáte se zde s romantikou, nenávistí, láskou, přátelstvím a nadpřirozenem.

Knihu hodnotím 4 hvězdičkami z 5.


Moc děkuji nakladatelství Egmont za poskytnutí recenzního výtisku.
 Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno