Recenze - Vždycky budeme mít léto

Autor: Jenny Han
Počet stran: 208
Rok vydání: 2013
Vazba: vázaná
Nakladatelství: Jota
Série: Léto
Díl v sérii: 3

Anotace:

Belly milovala v životě jenom dva kluky. Oba mají příjmení Fisher. A po dvouletém chození s Jeremiášem si je téměř stoprocentně jistá, že on je ten pravý. TÉMĚŘ jistá.
Konrád se nikdy nevyrovnal s chybou, kterou udělal, když nechal Belly odejít. Zato Jeremiáš vždycky věděl, že Belly je dívka, pro kterou udělá cokoli.
A když se Belly s Jeremiášem rozhodnou, že zpečetí svůj vztah svatbou, Konrádovi naplno dochází, že jde do tuhého. Musí Belly říct, že ji miluje, nebo ji ztratí navždy. Teď, nebo nikdy.
A Belly nezbývá, než si poprvé naprosto upřímně přiznat, co k oběma cítí. A když to udělá, pochopí, co ve skrytu duše vždycky věděla: jednomu z nich bude muset zlomit srdce.


Již od prvního dílu jsem si tuto sérii velice oblíbila. Vždycky budeme mít léto je poslední díl trilogie, která ve mně něco zanechala.
Příběh o Belly, Jeremiášovi a Konrádovi je skvělý. Již od první stránky se Vám zalíbí a budete ho mít rádi.
Já nejsem moc velký fanoušek románů pro dívky a tato série byla první do které jsem se pustila a nebyla jsem zklamaná.
Autorka dokáže čtenáře vtáhnout do děje a vcítit se do pocitů Belly a kluků, mezi kterými si Belly stále nedokáže vybrat.
Oni sami Belly oba miluji, ale nedokáží si to přiznat. Tedy Konrád si tím není stále jistý.

Vždycky budeme mít léto je oddychová kniha, který se hodí na letní či zimní večery. Je to kniha o lásce, důležitých rozhodnutí, přátelství, rodině a víře. 

Čtenáře pobaví svými občasnými vtipy a určitě si ji zamiluje každý, kdo má rád aspoň trochu romantiku, ale hlavně v čem se mi tato kniha líbí nejvíce je to, že je zde ukázáno jaká láska ve skutečnosti je. Tato série se liší od dokonalých vztahů z televize apod. Tato kniha Vám ukáže realitu.

Knihu hodnotím 4 hvězdičkami z 5.


Moc děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum za poskytnutí recenzního výtisku.
  Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno