Knihy měsíce - Leden 2014
Tento měsíc jsem přečetla celkem 7 knih a 2 komiksy. :) Jsem opravdu ráda, protože přes školu jsem teď neměla moc času číst. :)
9 knih - 2 216 stran
Nejlepší kniha:
Okouzlená nocí - Amy Plum
Když kniha vyšla, tak se o ní moc nemluvilo. Takže jsem ani neměla v plánu si ji připisovat na seznam a číst. Jednoduše jsem o ni nevěděla. Když se mi naskytla možnost, že bych si ji mohla přečíst, tak jsem neváhala. Po začtení se do knihy jsem se od ní nemohla odtrhnout a hltala skvělý děj, který mě dostal. Romantika, napětí, akce, láska, přátelství, rodina. Toto všechno tato kniha obsahuje. Určitě si ji přečtěte, protože je to skvěle napsané, zpracované a přeložené. :)
Nejhorší kniha:
Měsíc Gomrathu - Alan Garner
Největší překvapení:
Odhalení - L. J. Smith
Z této knihy jsem byla opravdu překvapená. Hodnotila jsem ji čtyřmi hvězdičkami, protože se mi opravdu líbila. Ani ve snu by mě nenapadlo, že by Smithová mohla napsat, tak suprovní knihu. I když další dva díly byly trošku zklamáním, tak tenhle mě opravdu dostal a překvapil. :)
Největší zklamání:
Před záhrobím - Jeaniene Frost
Před záhrobím mě velice zklamalo. Čekala jsem knihu plnou akce, napětí upíru a nadpřirozena. Vše kniha obsahovala, ale ne tak, aby mi to vyhovovalo. Ani konec mě nijak nenadchl. U knihy jsem nebyla napjatá a plná očekávání, tak jak jsem čekala, že budu.
Nejnapínavější kniha:
Odhalení - L. J. Smith
Odhalení bylo opravdu nejnapínavější. Těšila jsem se a tuhla, když Kait spolu s ostatními zjišťovali tajemství pana Zetese. U této knihy jsem byla napjatá od začátku a dokonce a někdy jsem si rvala vlasy, když jsem nemohla číst dál, protože už jsem knihu musela zavřít. Ano, tak moc jsem to přeháněla. :D :)
Nejvtipnější kniha:
Před záhrobím - Jeaniene Frost
Ano, tak tato kniha mě sice zklamala, ale byla opravdu vtipná. Některým erotickým scénkám jsem se musela smát. Když jsem četla jednu kapitolu, tak jsem ji musela přečíst i spolužačce a my se pak v hodině TV smály a všichni na nás čuměli. :D
Nejnudnější kniha:
Čarovný kámen Brisingamenu - Alan Garner
Raději se nevyjadřuji. U knihy jsem se těšila na konec. Děj mě nebavil a po dočtení jsem nevěděla o čem byl začátek. Propadák měsíce. Opravdu! :/
Nejromantičtější kniha:
Před záhrobím - Jeaniene Frost
Tak tady nechyběla jak hromada erotiky, tak romantiky. Občas nechutná romantika, ale už jsem se s tím při čtení musela smířit. Víc psát nepotřebuji.
Nejhezčí obálka:
Před záhrobím - Jeaniene Frost
Obálka se nakladatelství opravdu povedla. Moc se mi líbí a poprvé, jak jsem ji spatřila, tak na mě udělala veliký dojem. :)
Nejhorší obálka:
Tak tato obálka je opravdu nepěkná a nepovedená. :D
A co, jak jste na tom za měsíc leden vy? :)
Okouzlená noc vypadá skvěle. Temné vize mě zklamaly, takže nejsem schopná donutit se do druhého dílu.
OdpovědětVymazatBeauty of pink
Kniha Okouzlená nocí mě zaujala a chtěla bych si ji moc přečíst :). Temné vize bych si taky chtěla přečíst, jen nevím jestli se mi to bude líbit a jestli to mám vůbec zkusit, ale nejspíš jo :D.
OdpovědětVymazatOkouzlená noci vyzerá super :) som premýšlala, že mi asi pribudne na wishlist
OdpovědětVymazat