Recenze - Letopisy Vukogvazdské družiny Svazek druhý

Autor: Vukogvazdská družina
Počet stran: 456
Rok vydání: 2013
Vazba: brožovaná
Nakladatelství: Gorgona
Série: Vukogvazdská družina
Díl v sérii: 2

Anotace:

Prastarý Vlčí hvozd je místo nehostinné a tajemné, kterému se soudný člověk zdaleka vyhne. Přesto se skalní tvrz v hloubi lesa stala domovem pro nesourodou pětici potulných dobrodruhů.
Mysleli si, že ve Vukogvazdu přečkají zimu, ale krutě se přepočítali. Mráz ve hvozdu má ostré zuby a vlky z lesů žene hlad. Čáry nadaný Rinvit, prostořeká Meoda i ostatní zjišťují, že svět je zlý a ozbrojeným tulákům nehoví. A co teprve když nemají v kapse jediný groš.
Originální česká špinavá fantasy pokračuje příběhy, ve kterých teče krev, kalí se přátelství a valí soudek slanečků.





Po přečtení prvního dílu jsem se na tento díl doslova hrnula, těšila a nemohla se dočkat děje, který tato kniha skrývá.
Po začtení se do prvních strach jsem začala vnímat realitu, že se mi knížka nebude líbit tak moc, jako první díl. Po přečtení čtvrtiny knihy jsem zjistila, že knížka po dějové stránce opravdu klesla na akčnosti a napínavosti. Jednoznačně jsem byla opravdu zklamaná z pasáží, kdy byl děj zbytečně zdlouhavý a nudný.
Později se opět začal nabírat tím správným směrem, ale ne na dlouho a tak moje nadšení opět brzy sešlo.
Knížka byla propracovaná, napsaná čtivě a měla skvělý děj. Bohužel byl zdlouhavý a ne příliš napínavý, abych ho mohla ohodnotit jako první díl.

Opět jako u prvního dílu knihu doprovází tří příběhy, které na sebe navazují, ale každý je o dalším dobrodružství, které Vukogvazdskou družinu potká.

První příběh nese název Malí Páni, který začíná na místě, kde skončil první díl. Naše kamarády začne trápit hlad a zima a proto se vydávají na cestu, při které se setkávají s vlky, kteří je málem připraví o život. Nakonec se dopraví do města Elienu, kde se družina octne v městské šatlavě.


Vargonovo znamení, název druhého příběhu s kterým se v knize setkáváme, vypráví o tom, jak se družina octne ve Čarohvozdu. Čarohvozd je velice temné místo, kde je spoustu masožravých prasat, černé magie a hlavně cesta, která nemá konce.

Poslední příběh nese název O ovcích a orlech. Tento příběh, se mi ze všech tří líbil nejvíce. Družina se zde setká s mnoha nepříjemnostmi, o kterých se jim mohlo jen zdát. Hlad, špína, smrt. To vše v tomto skvělé příběhu můžete najít. Husí kůže, slzy, neštěstí. To vše můžete při čtení cítit.
Protože ač se mi kniha nelíbila stejně jako první díl, tak ve mně zanechala velkou stopu pří které mě mrazilo v zádech a tekly slzy z očí.
Letopisy Vukogvazdské družiny doporučuji všem čtenářům.
Opravdu stojí za to.


Knihu hodnotím 3 hvězdičkami z 5.


Moc děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum za poskytnutí recenzního výtisku.
  Knihu si můžete zakoupit ZDE.


Komentáře

  1. Popravdě - o téhle knize slyším prvně, ale obálku má zajímavou a pěkně zpracovanou :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno