Stephen King: Čtyři roční doby

Stephen King: Čtyři roční doby


Čtyři roční doby (čtyři novely – Rita Hayworthová a vykoupení z věznice Shawshank; Nadaný žák; Tělo; Dýchací metoda) se poněkud vymykají Kingově tvorbě nejen rozsahem, ale především laděním, a mohou proto být příjemným překvapením i pro čtenáře, kteří zrovna nejsou příznivci mistra hororového žánru. Sám King říká, že „tři z nich horory nejsou“. Tři jsou u nás známy také ve filmové podobě: Tělo bylo natočeno pod názvem Stand By Me (Stůj při mně), Nadaný žák byl distribuován pod původním názvem a film Vykoupení z věznice Shawshank vypustil z titulu Ritu Hayworthovou. Kniha nyní vychází v úplné podobě, jak ji autor koncipoval.

Brožovaná, 471 stran, cena 319 Kč



Komentáře

  1. Moc se mi líbí obálka a vůbec by mi nevadilo mít tuhle "Kingovku" doma. Jen škoda toho paperbacku :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kniha vypadá dobře :). Od Kinga jsem zatím nic nečetla, ale letos bych si chtěla aspoň něco přečíst :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno