Obálková vojna (17)

Meme,které vymyslela Maťa z blogu Svět kníh.Cílem je porovnat pár verzí obálek určité knihy z různých krajin.

Eona: Poslední dračí oko
Alison Goodman

Anglická              Holandská

Německá              Španělská

Originál 1                   Originál 2

 Musím uznat, že každá z obálek této knihy má něco do sebe.
Anglická obálka se mi moc líbí. Meč je skvělý, a oko, které je v názvu knihy v písmenku O vypadá na první pohled opravdu zajímavě. :) 
Holandská obálka je naopak zajímavá výrazným drakem, který se tyčí nad Eonou.
Německá obálka nám zase ukazuje obě tváře naší hlavní hrdinky.
Španělská obálka nám opět ukazuje draka a hlavní hrdinku. Jen kdyby byl drak pestřejší a obálka vnesena do jiných barev, tak by vypadala lépe. :) 
Originální obálka se mi líbí ze všech nejvíce. Nevím, co bych k ní řekla. Snad jen se skvělá, a jsem ráda, že nakladatelství Jota tuto knihu u nás vydalo taky s touto obálkou. :) 
A poslední je obálka Originál 2, která se mi zas tak moc nelíbí. Víte proč? Protože je na ní obyčejný člověk, který si hraje na Eonu. :D

1. místo - Originál 1
2. místo - Holandská
3. místo - Anglická
4. místo - Německá
5. místo - Španělská
6. místo - Originál 2


Komentáře

  1. Souhlasím :), taky se mi nejvíc líbí Originál 1 ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, každá obálka má něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa páči španielská

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno