Knihy měsíce - Březen 2014



Za měsíc březen jsem moc knih nepřečetla. Jelikož jsem si dala předsevzetí a učím se teď opravdu každý den, tak na čtení nemám čas. Moc mě to mrzí, ale škola je momentálně přednější. Matematika a účetnictví nejsou můj šálek kávy.
Možná jste si všimli, že aktivita na blogu také klesla, ale opravdu jsem každý den unavená a jsem šťastná, když si večer lehnu do postele. Doufám, že tento měsíc vše napravím, sepíšu recenze a budu přidávat příspěvky. :) Držte mi palce. :)

V březnu jsem přečetla:

7 knih - 1 142 stran




Nejlepší kniha:

Temné hory - Patrick Carman 

Na Elyonovu zemi jsem se opravdu těšila. Jak už jsem říkala, tak jsem ji již četla před několika lety, a byla jsem z ní opravdu nadšená. I když jsem teď o několik let starší, tak tato kniha neztratila své kouzlo a jsem opravdu ráda, že jsem si ji opět přečetla. Je to jednohubka, která Vás zavede zpět do dětství. :)

Nejhorší kniha:

Divá Bára - Božena Němcová

Většina školáků má tuto knihu v povinné četbě. Já ji musela přečíst, protože jsme na ni psali písemku. Věřte mi nebo ne, ale tato kniha je jedna z nejhorších, které jsem kdy četla. Nevadil mi styl psaní, byl zajímavý, ale děj? Nemohla jsem se Divou Bárou prokousat. Nuda. Můj závěr je, že se do Babičky rozhodně pouštět nebudu.

Největší překvapení:

Anna Karenina - L. N. Tolstoj 

Tak této knihy jsem se opravdu bála. Anna Karenina je velice složitě napsané dílo, které se špatně čte. To mi také ze začátku přišlo, ale po začtení se, se mi kniha opravdu velice líbila. Koukala jsem i na film a ten je velice pěkně zpracovaný. Anna Karenina se tak stala mou srdcovkou, která mi něco přinesla. :)

Největší zklamání:

Divá Bára - Božena Němcová

Divá Bára mě opravdu velice zklamala. Čekala jsem knížku, která mě více zaujme. 

Nejnapínavější kniha:

Druhý hrob nalevo - Darynda Jones 

Z této knihy jsem byla opravdu nadšená. Byla napínavá a rozuzlení děje bylo nepředvídatelné.

Nejvtipnější kniha:

Temné hory - Patrick Carman

Elyonova země je pěkně napsaná kniha, která dokonce pobaví. Mluvící zvířátka a malý človíček Yipes Vás jistě svými názory vždy rozesměje stejně tak, tak jako mě. :)

Nejnudnější kniha:

Divá Bára - Božena Němcová 

Mně už je té Divé Báry opravdu líto. Ale musím se přiznat, že toto byla opravdu nejnudnější kniha, kterou jsem kdy četla. :( 

Nejromantičtější kniha:

Anna Karenina - L. N. Tolstoj

Tak Anna Karenina je jasná volba. Láska mezi Annou a Vronským byla velice silná až obdivuhodná. :) 

Nejhezčí obálka:

Temné hory - Patrick Carman 

Temné hory mají nádhernou obálku. :)  K tomu opravdu nemám co dodat. :) 

Nejhorší obálka:

Divá Bára - Božena Němcová

Ne, vážně jsem si na Divou Báru nezasedla. :D :(

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno