Obálková vojna (20)

Meme,které vymyslela Maťa z blogu Svět kníh.Cílem je porovnat pár verzí obálek určité knihy z různých krajin.
Dědička - Amanda Hocking 

  Anglická                 Anglická 2

Bulharská                   Česká

Norská                Španělská

1. místo - Anglická 2
Kombinace barevných motýlů a černobílého pozadí je skvělá. Této obálce nic nevytýkám. Je nádherná, a je škoda, že nenechalo naše nakladatelství původní obálku. :) 

2. místo - Anglická
Tato obálka budí v mé hlavě uklidňující dojem. Je jednoduchá, ale přeci jen krásná. Opravdu můžeme říci, že v jednoduchosti je krása. 

3. místo - Bulharská
Celá obálka je pěkně sladěná do jedné barvy, a ty ozdobné okraje ji dodávají eleganci. Font písma je také pěkný.

4. místo - Česká
Červenou barvu mám hodně moc ráda. :) Z prvu jsem si také chtěla u nás koupit tuto knihu jedině kvůli obálce, protože se mi hodně zalíbila. :) Je pravda, že první dojem je, že ji rozhodně musíte mít v knihovničce. :D :)

5. místo - Norská
Je stejná, jako ta naše. Nemám jí co vytknout. :) 

6. místo - Španělská
Jediná poznámka. Tento obrázek máme my Češi u posledního dílu. Proto mi to přijde docela divné. :D :)

Komentáře

  1. Strašne sa mi páčia prvé dve :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíce líbí ta úplně první, anglická :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi nejvíc líbí ta druhá anglická :D Je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  4. docela se mi libi bulharska, je takova strasidelna :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím proč, ale největší dojem na mě udělala ta bulharská obálka :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno