I'm obsessed with... (18)


Večerní čtení

Ahojky, 
dlouho jsem přemýšlela o čem bych tady mohla psát. Vím, že je spousta věcí, které mám ráda, ale momentálně mě nic nenapadá.
Když jsem tak přemýšlela, tak mě napadla myšlenka, o které často přemýšlím.
Nejraději čtu večer a v noci. Nevím, čím to je, ale když čtu během dne, tak si četbu tolik neužiji. Mám pocit, že je všude frmol.
Noc je taková klidnější, příjemnější a v počasí, které poslední dobou vládne chladnější. Přemýšlím zda jsem jediná, kdo má problém se čtením ve dne. Pokud máte taky takovou úchylku, jako já, tak si aspoň nebudu připadat divná.
Během dne nanejvýš přečtu najednou třicet stran, ale v noci i 150. Jsem divná? :D



Komentáře

  1. Zajímavý :D. Mě se ale taky líp čte večer, všude je takový klid a je to lepší :), ale u mě je problém, že jsem teď poslední dobou dost unavená, takže večer u toho už dost usínám :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Včerné čítanie je veľmi ukľudňujúce, aj keď ja väčšinou nemám dobre svetlo a potom ma bolia oči :/ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky moc ráda čtu večer :)

    OdpovědětVymazat
  4. Čítanie večer má svoje čaro, ale väčšinou čítam cez deň, lebo v noci radšej píšem :D Vtedy sa do svojich postáv a príbehu viem oveľa lepšie vžiť.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno