Filmová doporučení (1)

Meme z mé dílny.
O co jde:
Cílem je upozornit a doporučit filmy, které se Vám líbily. 


Bláznivá, zatracená láska

77 %
Komedie / Drama / Romantický
USA, 2011, 113 min
Čtyřicetiletý Cal Weaver (Steve Carell) prožívá svůj sen – má dobrou práci, hezký dům, skvělé děti a za manželku lásku ze střední školy. Když ale zjistí, že ho jeho žena Emily (Julianne Moore) podvádí a chce se s ním rozvést, jeho „dokonalý“ život vezme rázem za své. A co je horší – Cal se ocitne ve světě svobodných, jenže sám už několik desítek let nerandil, a tak zažívá jeden neúspěch za druhým. Volné večery tráví sám v místním baru, kde utápí špatnou náladu. Cala vezme pod ochranu Jacob Palmer (Ryan Gosling) – pohledný sportovec lehce po třicítce. Aby Jacob Calovi pomohl zapomenout na jeho ženu a začít nový život, otevře mu zcela nové obzory: flirtující ženy, pánské jízdy a také nový styl. Cal a Emily nejsou jediní, kdo hledá lásku. Calův třináctiletý syn Robbie se zamiloval do sedmnáctileté chůvy Jessicy, která si zase myslí na Cala. Navzdory Calovu „znovustvoření“, jeho srdce nelze předělat a zdá se že právě to ho stále vede tam, kde začal.

Co se týče této romantické komedie, tak Vám jim můžu jedině doporučit. Na tento film jsem narazila poprvé, když jsem projížděla filmy na CSFD a poté si ho stáhla. Po čase jsem se na něj podívala a opravdu jsem si ho od začátku až do konce velice užila. Film je o lásce, sexu, ztrátě a rodině. Rozhodně si na něj najděte někdy čas. :) 


Happy Feet 2

52 %

Animovaný / Komedie / Rodinný / Hudební
Austrálie, 2011, 95 min
Mumble, mistr stepu, má problém, protože jeho drobounký syn Erik je choreo-fobní.  Tanec ho nebaví a Erik uteče pryč a potká Mocného Svena/Mighty Sven—tučňák, který umí lítat!  Mumble nemá oproti tomuto charismatickému modelu nové role žádnou šanci. Ale celá situace se zhorší ještě tím, když je svět otřesen mocnými silami. Erik se od svého otce naučí být odvážný, když dá Mumble dohromady národ tučňáků a všechny druhy nádherných stvoření od drobného Krilla až po obřího Elephant Seals, aby vše bylo zase v pořádku.
Happy Feet 2 je opravdu velice povedená animovaná pohádka. Rozhodně je záživnější a krásnější než první díl. První díl mě nudil, ale u dvojky jsem se nasmála a pobavila. Pokud si někdy najdete čas a budete se chtít kouknout na něco zábavného a animovaného, tak se určitě pusťte do tohoto. :) Doporučuji. :) 

27 šatů

58 %

Romantický / Komedie
USA, 2008, 106 min
Lehká romantická komedie už úspěšně vstoupila do filmové distribuce například v Austrálii a stala se nečekaným hitem. Důvodů je hned několik. V hlavních rolích se objeví vynikající herci Katherine Heigl (Chirurgové, Zbouchnutá), James Marsden (X-man, Kouzelná romance) a Edward Burns (Zachraňte vojína Ryana, Prázdniny). Hlavní hrdinka svým naturelem připomene Bridget Jonesovou, ale v daleko laskavějším a zároveň bojovnějším provedení. Scénář pochází z pera autorky úspěšného filmu Ďábel nosí Pradu a režisérkou je Anne Flatcher (Lets Dance). Ve filmu 27 šatů navštívíme svatbu v kovbojském, bikinách a nebo třeba indických sárí. A to vše na nejrůznějších a často velmi obskurních místech. Zároveň se ale setkáme s hrdinkou, která i přes všechnu tu parádu vnímá svatby jako magické okamžiky v životě dvou lidí a snaží se pro jejich štěstí udělat maximum. I v tom je síla jedné z nejlepších romantických komedií poslední doby.
27 šatů je opět romantická komedie, která se mi moc líbila a pobavila mě. Je to skvělý film na dlouhé večery, kdy se holka nemá na co dívat. Rozhodně se na 27 šatů můžete koukat třeba s přítelem, mamkou nebo babičkou, ale i člověk samotný si film užije. Mrzí mě, že má film tak nízké hodnocení na CSFD. Rozhodně by si zasloužil vyšší.

Komentáře

  1. Na to první se kouknu hned zítra, láká mě to. Jinak pěkné meme, hned se přidávám. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mě zaujal ten první film, tak hned jak budu mít čas se na něj podívám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bláznivá zatracená láska je úžasná komedie :D s kamarádkou na ní často koukáme :D 27 šatů je taky fajn film :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bláznivá zatracená láska je super ! :D a Ryan Gosling je tam parádny.

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jeden film jsem neviděla, ale ten první vypadá zajímavě, asi na to někdy kouknu :)).

    OdpovědětVymazat
  6. Viděla jsem poslední dva filmy a na první se chystám během víkendu asi... Ale děkuji aspoň za jeden tip :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno