Prázdninový knihomol 2 - 3. týden


O co vlastně jde?

Každou neděli zveřejnit článek se seznamem knih, co jste ten týden přečetli + minulé seznamy. 31.8.2014 pak každý zveřejní svůj kompletní seznam přečtených knih za prázdniny. 
Více se dozvíte ZDE.


1. týden - 548 stran

1. Hon - Andrew Fukuda (Hon - 1 -) - 304 stran
2. Zlá žena - Marc Pastor - 244 stran

Celkem 548 stran

2. týden - 608 stran

3. Čtyřicet pravidel lásky - Elif Safak - 384 stran
4. Nebe v plamenech - Emmy Laybourne (Monument 14 - 2 -) - 224 stran

Celkem 1 156 stran

3. týden - 536 stran

5. Žena v černém - Anděl smrti - Martyn Waites - 216 stran
6. Rozečteno: Bezhlavě - C. S. Stephens - 320 stran

Celkem 1 692 stran

Žena v černém - Anděl smrti byla taková jednohubka, kterou jsem měla přečtenou za dva dny. Je to čtivé a občas děsící, ale očekávala jsem větší strach. :D 

Bezhlavě je knížka, která se mi strašně moc líbí, ale tento týden jsem co se týče čtení děsně líná, takže jsem ji nedočetla. Ta vedra jsou hrozná a nedá se při nich číst. :/

Komentáře

  1. Už toho máš docela dost. žena v černém je fakt jen taková jednohubka, já ji měla přečtenou dokonce za den. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. taky nemůžu při těch vedrech číst. :-/ Ani nic jinýho. Skoro ani dýchat :D Ale na Ženu v černém se tedy vrhnu brzy. Ale nejdřív musím dočíst Buzz.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno