Prázdninový knihomol 2 - 4. - 5. týden


O co vlastně jde?

Každou neděli zveřejnit článek se seznamem knih, co jste ten týden přečetli + minulé seznamy. 31.8.2014 pak každý zveřejní svůj kompletní seznam přečtených knih za prázdniny. 

Více se dozvíte ZDE.


1. týden - 548 stran

1. Hon - Andrew Fukuda (Hon - 1 -) - 304 stran
2. Zlá žena - Marc Pastor - 244 stran

Celkem 548 stran

2. týden - 608 stran

3. Čtyřicet pravidel lásky - Elif Safak - 384 stran
4. Nebe v plamenech - Emmy Laybourne (Monument 14 - 2 -) - 224 stran

Celkem 1 156 stran

3. týden - 536 stran

5. Žena v černém - Anděl smrti - Martyn Waites - 216 stran
6. Rozečteno: Bezhlavě - C. S. Stephens - 320 stran

Celkem 1 692 stran

4. týden - 70 stran

7. Rozečteno: Asylum - Madeleine Roux - 70 stran

Celkem 1 762 stran

5. týden - 466 stran

6. Dočteno: Bezhlavě - C. S. Stephens - 232 stran
7. Dočteno: Asylum - Madeleine Roux - 234 stran

Celkem 2 228 stran

Můžete si povšimnout, že jsem minulý týden příspěvek nepřidávala. Myslím si, že by to nemělo cenu. Proto jsem ho tedy přidala dnes i s pátým týdnem.
Jelikož jsem celý minulý týden + ještě do tohoto párku jsem byla s přítelem, tak jsem toho moc nepřečetla. Asylum a Bezhlavě jsem tedy dočetla během 3 dní, kdy jsem byla doma. 

Asylum mě velice zklamalo, jelikož jsem očekávala hororovou knihu, které se budu děsit. Naopak to byl horor spíše pro mladší čtenáře, ale četl se velice pěkně. Navíc ilustrace a obálka knihy jsou naprosto nádherné! :) 

Bezhlavě je naprosto úžasná a skvělá kniha. Sice jsem měla menší pauzu během minulého a tohoto týdne, ale ta knížka je celkem tlustá a nechtělo se mi s ní tahat. :) 
Erotický román to rozhodně není, i když občasné scény erotické zde čtenář najít může. Ta knížka je čtivá a skvělá. I když občas trošku naivní, ale to je detail! :)

Uvidíme, jak na tom budu během příštího týdne. Já jen doufám, že opět začnu hodně číst, jelikož jsem toho za červenec moc nepřečetla. :) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno