Stojí za pozornost (5)


Meme z mé dílny.
O co jde:
Cílem tohoto meme je doporučit čtenářům knihy, které se Vám líbily ať už jsou známé, či ne.


Krvavá cesta
Moira Young

Saba žije u Stříbrného jezera – pustiny zpustošené neustálými písečnými bouřemi – kde se její rodina snaží přežít a neustále naráží na pozůstatky dávno zaniklé civilizace Padlých. Když čtyři tajemní jezdci unesou její milované dvojče Lugha a zabijí jejího otce, Saba se vypraví osvobodit bratra a pomstít otce. Cestou potkává pestrou společnost dobrodruhů, pašeráků a samozřejmě i Jacka, úžasného a nesmírně drzého kluka. Saba během svého putování zjistí, že není slabou a bezbrannou dívkou, ale naopak skvělým bojovníkem, který má schopnost změnit deformovanou společnost zevnitř… 
Krvavá cesta je román plný akce, napětí a dobrodružství. 
Román, který vás uhrane.


Krvavá cesta může čtenáře odradit obálkou. Mě tedy odradila ihned, co jsem knihu spatřila. Postupně, když jsem se na obálku stále dívala, tak se mi dokonce zalíbila a já se rozhodla dát této knize šanci. Po začtení se, jsem věděla, že tato knížka je skvělá, úžasná a nemohla jsem se od ní odtrhnout. Je to velice pěkný, čtivý a občas smutný příběh, který by měl mít rozhodně přečtený každý čtenář. :) Já se chystám si koupit druhý díl a znovu si přečíst i tento, protože je to skvělé! :)

Komentáře

  1. Tuhle knížku mám rozhodně v plánu si někdy přečíst :).

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuhle knihu se taky chystám..:)

    OdpovědětVymazat
  3. bezvadná kniha :-) první díl byl skvělý, Pustina mě trochu zklamala a jsem hrozně zvědavá na 3. díl :-)

    OdpovědětVymazat
  4. O knize jsem neslyšela, každopádně vypadá celkem dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  5. O knížce jsem taky neslyšela, ale nevypadá špatně. :)

    OdpovědětVymazat
  6. O knizce slysim poprve ale ma zajimavou obalku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na Krvavou cestu se chystám :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno