Čtecí postup & reakce - Polibek stínů

Stejně jako Cathy rozdělím své reakce do jednotlivých kapitol. Kniha jich obsahuje 37. 


1. KAPITOLA - Úvod knihy není příliš záživný. Spíše seznamuje čtenáře s prací hlavní hrdinky a odhaluje špetku jejího charakteru. 
2. KAPITOLA - Tak jak jsem očekávala, přináší druhá kapitola čtivost a pomaličku nás dostává do světa magie a života hlavní hrdinky. 
3. KAPITOLA - Už se to začíná pomaličku rozjíždět. Musím uznat, že se mi to docela líbí. Uvidíme, jak se to vyvine dále. :) 
4. KAPITOLA - Musím říct, že jsem velice překvapena. Je to lepší a lepší. 
5. KAPITOLA - Páni, začíná mě to opravdu bavit. Je to čtivé a skvěle napsané. :)
6. KAPITOLA - Je to dokonce i vtipné. Kvůli pomalému začátku jsem ani nedoufala, že mě to bude tak moc bavit.  Uvidíme,  jak se vše vyvine dále!  :)
7. KAPITOLA - Naprosto skvělý!  :) Ačkoliv tato kapitola byla především plná erotiky. :)
8. KAPITOLA - Naprosto akční a napínavá kniha! :)
9. KAPITOLA
10. KAPITOLA
11. KAPITOLA
12. KAPITOLA
13. KAPITOLA
14. KAPITOLA
15. KAPITOLA
16. KAPITOLA
17. KAPITOLA
18. KAPITOLA
19. KAPITOLA
20. KAPITOLA
21. KAPITOLA
22. KAPITOLA
23. KAPITOLA
24. KAPITOLA
25. KAPITOLA
26. KAPITOLA
27. KAPITOLA
28. KAPITOLA
29. KAPITOLA
30. KAPITOLA
31. KAPITOLA
32. KAPITOLA
33. KAPITOLA
34. KAPITOLA
35. KAPITOLA
36. KAPITOLA
37. KAPITOLA

Komentáře

  1. To bude dlouhý posudek :) ale je to skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad, těším se na další vývoj! :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno