Stojí za pozornost (7)

Meme z mé dílny.
O co jde:
Cílem tohoto meme je doporučit čtenářům knihy, které se Vám líbily ať už jsou známé, či ne. 


 Bezhlavě
S. C. Stephensová

Vzrušující erotický příběh, na němž se stanete závislí. Téměř dva roky představoval Denny všechno, co kdy Kiera chtěla: Byl to oddaný milující přítel a každá žena jí ho záviděla. Když se přestěhovali do nového města, kde chtěli vybudovat společný život, vypadalo všechno dokonale. Denny šel za svým snem, Kiera měla nastoupit na prestižní univerzitu... Pak ale Denny musel odcestovat a mladý pár se rozdělil. Osamělá a smutná Kiera potřebovala utišit žal a zdrojem útěchy se jí stal místní rockový král Kellan. Nejprve byli jen kamarádi, ale jak se její samota prohlubovala, měli k sobě stale blíž. Jednoho večera se všechno zlomilo a ani jeden z nich už nebyl jako dřív.

Bezhlavě je velice čtivá, vtipná a erotická kniha, která zaujme čtenáře charaktery postav a čtivostí. Ačkoliv má knížka 500 stran, tak se čte rychle, jelikož se čtenář téměř ihned vžiije do příběhu Kelana, Kiery a Dennyho. Rozhodně doporučuji všem čtenářům, kteří mají rádi lásku a vtip. :)

Komentáře

  1. Vypadá to celkem zajímavě a i docela dobře, ale já erotické romány fakt nemusím, přijdou mi hloupoučké. 50 odstínů jsem vzdala a teď jsem z nudy přečetla Barvy lásky a taky mi to nic nedalo. Musím ale uznat, že tohle vypadá podle anotace trochu jinak. Tak jestli dám erotickým románům ještě šanci, možná to bude díky tobě právě tahle kniha :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevyzerá príliš zle. :) Inak je pekne hrubá.

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych si časem přečíst. Všichni ji více méně chválí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno