České pohádky o Vánocích


Na pohádky kouká každý, kdo během Vánoc zapne televizi.Já většinou koukám na Novu, Primu nebo ČT1. 
Tři oříšky pro Popelku paří již mezi klasiku. Jako malá jsem se na ni nekoukala s láskou, jelikož jsem neměla ráda zlé macechy a nafoukané sestry. Čím jsem starší, tak si uvědomuji, že tato pohádka je opravdu nádherná a ke Štědrému večeru patří. Je to tradice. Na Popelku koukáme buď během rozbalování dárků nebo až po nich. Záleží, v jakém čase zrovna hraje.
Princezna Lada v pohádce Princezna se zlatou hvězdou byla v mých očích vždy velice obdivována. I když jde znát, že je zpracování starší, tak je tato pohádka velice krásná a povedená. Viděla jsem ji několikrát a stále mě neomrzela. 
Dvanáct měsíčků je pohádka dva roky stará. Viděla jsem ji zatím dvakrát a pokaždé se mi velice líbila. Opět je zde dobro a zlo, které v pohádkách nesmí chybět. Herci zahráli svou roli opravdu povedeně. Myslím, že pokud jste tuto pohádku neviděli, tak byste to měli napravit, jelikož se u ní nejen zasmějete, ale také popřemýšlíte nad chováním, některých lidí.
Kouzla králů je úžasná pohádka. Nejen vtipná, ale taky milá a zamilovaná. Prostředí pohladí diváky po duši a herci své role zahráli skvěle. 
Anděla Páně jsem viděla několikrát. Patří k Vánocům. Je v něm spousta sněhu, kouzel, dobrých, ale i špatných lidí. Každý rok se vysílá na ČT1. 
Jaké jsou Vaše oblíbené pohádky? 

Komentáře

  1. Popelka je vážně klasika, zatím jsem bez ní Vánoce nezažila a ani bych si je bez ní nedokázala představit.:) Hezký článek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Andel Pana je skvelá rozpravka.Moja obľubena je aj Perinbaba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Popelka, Princezna se zlatou hvězdou a Kouzla králů patří mezi nejlepší vánoční pohádky a jsem ráda, že se každý rok pravidelně objevují v programu :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno