10. prosince 2014

Vánoční reklamy


Za dva týdny tu máme Vánoce. Nedávno byl konec listopadu. Ten čas strašně rychle letí. Člověk neví, co udělat dříve. Nejvtipnější je, že Vánoce jsou svátky klidu, lásky a štěstí. Bohužel někdo je ve stresu již teď.

Zpátky ale k tématu dnešního článku. Vánoční reklamy běží v televizi již od listopadu. Některé již několik let, ale stále mě vždy zahřejí u srdíčka. Pojďme se podívat, které z nich mám nejraději. :) 

Tuto reklamu zná každý. Je naprosto skvělá! :)




Naprosto úžasná reklama! :)


Nejlepší čičina. :)


Jaké reklamy máte rádi vy? :)

4 komentáře:

  1. Vždy si pamätám len reklamy na Coca Colu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vždy když zahlédnu reklamu na Kofolu, tak si vzpomenu že už budou za chvíli vánoce a hned mám lepší náladu. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na televizi nedívám téměř vůbec, ale stejně z doby, kdy jsem se dívala víc, největší a nejlepší klasika pro mě do dneška je "já nemusím, já už ho vidím!" :D a ten coca-cola kamion, jak tohle šlo v telce, bylo jasný, že Vánoce jsou za rohem :D ne že bych k tomu poznání potřebovala telku, ale chápete :D

    OdpovědětVymazat
  4. Cocacola a "já nemusím, já už ho vidím" jsou nejlepší reklamy. Na ty se vždy celý rok těším a když je poprvé uvidím v televizi, tak jsem z toho úplně celá šťastná :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji. :)