Waiting on Wednesday (66)


O co jde:
Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.

Cesta pustinou
Emmy Laybourne

Monument 14 je má velice oblíbená série. Získala si mě již díky prvnímu dílu, dále pak druhému, který byl naprosto skvělý a měla jsem jej přečtený za pár hodin. Třetí díl ukončí putování našich hrdinů. Já jsem zvědavá, jak si s celým dílem poradila autorka knihy a rozhodně se těším na čtenářský zážitek, který mě čeká. :) 

Anotace:
Děti, jež přežily katastrofu v Monumentu, se konečně dostaly do bezpečí a žijí nyní v uprchlickém táboře v Kanadě. Bratři Dean a Alex pomalu a zdráhavě začínají věřit, že je po všem. Pak se ale dozvědí, že jejich ztracená kamarádka Josie žije.
Josie prožívá nejhorší okamžiky svého života, odtržená od přátel a uvězněná ve střeženém táboře plném krvežíznivých divochů, brutality a každodenního násilí. V důsledku prožitých hrůz ztratila veškerou naději na záchranu.
Astrid děsí až přílišný zájem vlády o její ještě nenarozené dítě a spolu s Deanem, Alexem a Nikem se vydávají na cestu v zoufalé snaze najít Nikovu lásku Josii.
Emmy Laybourne přináší dech beroucí akční závěrečný díl postapokalyptické trilogie Monument 14.

Komentáře

  1. Neviem, či sa na túto sériu niekedy odhodlám, pretože mi to až príliš pripomína Karanténu, ktorá sa mi vôbec nepáčila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Celou sérii bych si moc chtěla přečíst! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc dobře, asi se na ní taky někdy vrhnu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si chtěla celou sérii přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tato série mě taktéž moc láká. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno