Knižní přírůstky (2)

Ahoj, 
asi jste si všimli, že poslední dobou, ehm, skoro půl roku nepřidávám chvástačky. Bohužel jsem líná a vždycky je mi líto všechny knihy vytahovat. :) Proto jsem se rozhodla, že budu knihy fotit ihned, jakmile mi přijdou. :) 

Dneska tu mám pro vás Lord a Lady v utajení, tato knížka mě uchvátila svou krásnou obálkou, ale i obsahem. Věřím, že to bude příjemné čtení, které mě rozesměje a pohladí po duši. :)
Chlapec, který přestal plakat je pokračováním knihy Dívka se sněhem ve vlasech. Dívka se mi velice líbila a proto se na tento díl velice těším. :) Ačkoliv se mi obálka moc nelíbí, tak se na knihu těším moc. :) 

Deset malých nadechnutí jsem viděla u spoustu blogerů. Většinou na knihu slyším ze všech stran pouze samé kladné ohlasy. Proto se na ni nesmírně moc těším. :) 
Ospalá díra patří k mým oblíbeným seriálům. Během tří dnů jsem se dívala na celou první sérii a Ospalá díra se stala mou srdeční záležitostí. Na knižní zpracování jsem velice zvědavá a moc se těším. :) :3
Poslední píseň je má druhá kniha od Sparkse. Četla jsem Vzkaz v láhvi, který se mi moc líbil. Když jsem na Mobi viděla Poslední píseň za 79 Kč, tak jsem ji musela mít. Ta obálka je docela pěkná a na knihu jsem četla pouze samá pozitiva. :)
Poslední úlovek je Zmizelá. Za 99 Kč. No, nekupte to! :) Jediná vada je na přebalu, ale takovou chybičku najdete i v běžném knihkupectví a knihu máte za plnou cenu. :) S tímto nákupem jsem spokojená a snad Mobi opět někdy udělá Jarní úklid. :) 

Četli jste některou z uvedených knih? :) Líbila se Vám? :) 

Komentáře

  1. Za 99 Kč bych Zmizelé neodolala ani já. :) Žádnou z těchto knih jsem sice nečetla, ale Poslední píseň jsem viděla alespoň jako film. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Posledná pieseň som videla len film

    OdpovědětVymazat
  3. Ospalou díru a Poslední písen bych také ráda :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední píseň jsem četla a hodně se mi kniha líbila. Jako vždy mám více ráda knihu než film, ale film byl také dobrý, ale ne tak moc jako kniha. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno